KudoZ home » Russian to Ukrainian » Engineering (general)

сборочные профили, окна из сборочных профилей

Ukrainian translation: складальні профілі, вікна зі складальних профілів


14:38 May 16, 2005
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Russian term or phrase: сборочные профили, окна из сборочных профилей
Окна для различных строительных конструкций и дверей, изготовленные из сборочных профилей, широко используются и хорошо известны. Такие конструкции содержат стекло, установленное в изготовленном из специальных профилей профилированном проеме, включающем приемный элемент, в котором установлен фиксатора стекла. Приемный элемент выполняют в виде фигурного паза, а фиксатор стекла имеет ответную часть в виде лапки, способной сцепляться этим фигурным пазом.
Alexander Onishko
Ukrainian translation:складальні профілі, вікна зі складальних профілів
Explanation:
Продукція Комунального ...
... Фурнітура фірми “ЗІГЕНІЯ” (Германія) дозволяє виготовити вікна з відкриванням в 2-х площинах (поворотно-відкидні, складальні та розсувні ...
www.skiff.kiev.ua/innovation/exhibit/kzabk.html

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-05-16 15:20:14 GMT)
--------------------------------------------------

складальні - сборочные
збірні - сборные
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
дякую !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1складальні профілі, вікна зі складальних профілівLudwig Chekhovtsov
4збірні профілі
Jarema


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
сборочные профили, окна из сборочных профилей
збірні профілі


Explanation:
збірні профілі
вікна зі збірних профілів

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-05-16 14:42:51 GMT)
--------------------------------------------------

Каталог > Будівництво, ремонт > Вікна, двері
... МЕТАЛОПЛАСТИКОВІ ВІКНА ДВЕРІ З ВИСОКОЯКІСНИХ ПРОФІЛІВ YILMAZ ПВХ профілі,
фурнітура, обладнання Підвісні стелі з вітражного скла Є дешеві вікна білі та ...
reklama.lviv.ua/cat/catalog/const/const1/

Jarema
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 44

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
сборочные профили, окна из сборочных профилей
складальні профілі, вікна зі складальних профілів


Explanation:
Продукція Комунального ...
... Фурнітура фірми “ЗІГЕНІЯ” (Германія) дозволяє виготовити вікна з відкриванням в 2-х площинах (поворотно-відкидні, складальні та розсувні ...
www.skiff.kiev.ua/innovation/exhibit/kzabk.html

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-05-16 15:20:14 GMT)
--------------------------------------------------

складальні - сборочные
збірні - сборные

Ludwig Chekhovtsov
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16
Grading comment
дякую !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalka Samilenko
16 mins
  -> Дякую !