KudoZ home » Russian to Ukrainian » Engineering (general)

проём окна, профилированный проём окна

Ukrainian translation: проріз вікна


06:39 May 17, 2005
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Russian term or phrase: проём окна, профилированный проём окна
Фиксатор стекла в профилированном проеме окна
и устройство для зашторивания окна
===
см. также http://www.proz.com/kudoz/1033196
Alexander Onishko
Ukrainian translation:проріз вікна
Explanation:
проріз вікна, профільований проріз вікна

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 27 mins (2005-05-17 11:07:01 GMT)
--------------------------------------------------

Вельмишановний Людвіг мабуть не зауважив моєї відповіді.
Selected response from:

Jarema
Ukraine
Grading comment
дякую !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5віконний проріз, профільований віконний прорізLudwig Chekhovtsov
4 +1проріз вікна
Jarema


Discussion entries: 9





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
проём окна, профилированный проём окна
проріз вікна


Explanation:
проріз вікна, профільований проріз вікна

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 27 mins (2005-05-17 11:07:01 GMT)
--------------------------------------------------

Вельмишановний Людвіг мабуть не зауважив моєї відповіді.

Jarema
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 44
Grading comment
дякую !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sergiy Gonchar: Я консультировался у наших строителей, они так в документации и указывают.
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
проём окна, профилированный проём окна
віконний проріз, профільований віконний проріз


Explanation:
Так і пишуть: віконний, дверний, стінний і т.д. проріз:

Українська спадщина
... За характером білокам'яного облямування відзначається великий віконний проріз
в апсиді - зі стрілчастою перегородкою і складним профілем; ...
www.heritage.com.ua/arhitektura/ doslidzhennja/PlamHramPod/PlamHramPod02.htm

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 42 mins (2005-05-17 13:22:00 GMT)
--------------------------------------------------

Вельмишановний Юрію, я бачив Вашу відповідь, але ж погодьтесь, що проріз вікна та віконний проріз це не зовсім одне й теж.

Ludwig Chekhovtsov
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16