KudoZ home » Russian to Ukrainian » Food & Drink

пищевкусовая добавка

Ukrainian translation: харчосмакова добавка


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:пищевкусовая добавка
Ukrainian translation:харчосмакова добавка
Entered by: Marina Aleyeva

11:32 Jun 24, 2004
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Food & Drink
Russian term or phrase: пищевкусовая добавка
Состав: мука пшеничная в/с, растительное масло, соль, сахар, специи, усилитель вкуса и запаха – глутамат натрия, риботид, разрыхлитель –сода пищевая, краситель – тартразин, загуститель – гуаровая камедь, идентичные натуральному ароматизатор и пищевкусовая добавка бекона, соевый фарш, сушеные овощи: морковь, лук, чеснок, укроп и петрушка..
Viktoriya Gorobinskaya
харчосмакова добавка
Explanation:
За рахунок використання натуральних наповнювачів та харчосмакових добавок йогурт «Столичний», йогурт «Альфа» має м'який та неповторний смак. ...
http://www.sumy2000.com.ua/cgi/anketa.cgi?anketa_id=151&call...

соуси та харчосмакові добавки - 1 л; концентровані супи - 1 л; морозиво - 1 кг; пиво - 2 л; оцет - 1 л. ...
http://www.kontrakty.com.ua/ukr/gc/nomer/1998/29-98/29nov.ht...
Selected response from:

Marina Aleyeva
Ukraine
Grading comment
Спасибо
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2харчосмакова добавка
Marina Aleyeva
4харчосмаковий додаток
Ann Nosova


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
пищевкусовая добавка
харчосмакова добавка


Explanation:
За рахунок використання натуральних наповнювачів та харчосмакових добавок йогурт «Столичний», йогурт «Альфа» має м'який та неповторний смак. ...
http://www.sumy2000.com.ua/cgi/anketa.cgi?anketa_id=151&call...

соуси та харчосмакові добавки - 1 л; концентровані супи - 1 л; морозиво - 1 кг; пиво - 2 л; оцет - 1 л. ...
http://www.kontrakty.com.ua/ukr/gc/nomer/1998/29-98/29nov.ht...

Marina Aleyeva
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Спасибо

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarema
24 mins
  -> Дякую :)

agree  Natalie
3 hrs
  -> Дякую :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пищевкусовая добавка
харчосмаковий додаток


Explanation:
Українською мовою *добавлять*- додавати аба додати. Тому -*додаток*.

Ann Nosova
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian