KudoZ home » Russian to Ukrainian » Law: Contract(s)

Копия верна оригиналу

Ukrainian translation: Згідно з оригіналом


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:Копия верна оригиналу
Ukrainian translation:Згідно з оригіналом
Entered by: Sergey Ter

10:25 Feb 25, 2006
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / document
Russian term or phrase: Копия верна оригиналу
как это сказать по украински?
Sergey Ter
Canada
Згідно з оригіналом
Explanation:
Про затвердження Інструкції з діловодства
Помітка “копія” зазначається у верхній правій частині лицьового боку першого аркуша документа. На документі робиться напис *“Згідно з оригіналом”*, ...
www.cvk.gov.ua/postanovy/1998/p0070_1998.htm - 58k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

або
Посвідчувальний напис керівника підприємства при засвідченні документів має містити такі реквізити:

*З оригіналом звірено, копія вірна.*
Посада керівника підпис П.І.Б. керівника
Дата Відбиток печатки”.
http://www.danielbank.kiev.ua/index.php?id=45

або
Копія відповідає оригіналу - ІМХО
Selected response from:

Nataly Palamarets
Ukraine
Grading comment
дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Копія відповідає оригіналуVassyl Trylis
4 +1Згідно з оригіналом
Nataly Palamarets


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Згідно з оригіналом


Explanation:
Про затвердження Інструкції з діловодства
Помітка “копія” зазначається у верхній правій частині лицьового боку першого аркуша документа. На документі робиться напис *“Згідно з оригіналом”*, ...
www.cvk.gov.ua/postanovy/1998/p0070_1998.htm - 58k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

або
Посвідчувальний напис керівника підприємства при засвідченні документів має містити такі реквізити:

*З оригіналом звірено, копія вірна.*
Посада керівника підпис П.І.Б. керівника
Дата Відбиток печатки”.
http://www.danielbank.kiev.ua/index.php?id=45

або
Копія відповідає оригіналу - ІМХО

Nataly Palamarets
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrey Rykov: 1й вариант
33 mins
  -> Дюкую!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Копія відповідає оригіналу


Explanation:
"Нормативні акти України"
... судна або адміністрація морських стаціонарних або плавучих установок і приймальних споруд у портах засвідчили, що ця копія відповідає оригіналу. 1.11. ...
www.nau.com.ua/cgi-bin/nauonlu.exe?mj2001 793_a guest

"Копія вірна" - не просто русизм, а помилка (див. "вірний" у словниках).

"Згідно з оригіналом" = "В соответствии с оригиналом" (тобто трохи інший смисл.

Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  NanaSIB
2014 days
  -> :)