KudoZ home » Russian to Ukrainian » Medical

ринолалии, диады

Ukrainian translation: Рінолалія (гугнявість). Діади (пари; двійки).


22:25 Jun 27, 2003
Russian to Ukrainian translations [Non-PRO]
Medical
Russian term or phrase: ринолалии, диады
Недостаточное овладение звуковым составом слова при ринолалии есть результат нарушенного развития...
соотношения в диадах «часть-целое»...
,
Ukrainian translation:Рінолалія (гугнявість). Діади (пари; двійки).
Explanation:
Діади - дуже універсальне слово, і його можна притулити скрізь, навіть до аналізу мовлення:
Fractal Analysis | Распознавание речи - ...
... Применим это для разделения новой реализации слова на звуковые диады. ...
impb.psn.ru/~sychyov/sound40.shtml

Але у Вашому контксті воно не має спеціального відтінку, і там можна написати "співвідношення в ПАРАХ...", що я Вам і раджу зробити.
Selected response from:

Vassyl Trylis
Grading comment
Большое спасибо за помощь!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Рінолалія (гугнявість). Діади (пари; двійки).Vassyl Trylis
4рінолалія, діада
Oksana Kornitskaja


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
рінолалія, діада


Explanation:
Формат файла: PDF/Adobe Acrobat - В виде HTML
... мови 40%, зат римка мовленнєвого розвитку 34%, дизартрія
18%, затинан ня 18%, рінолалія 2%), так ...
www.reha.lviv.ua/books/100-112.pdf

... що ми називаємо екзистенцією. Двійка - це Діада.
Вона виступає в загальнофілософських ...
dzyga.narod.ru/Galeri/baschai11.htm

Oksana Kornitskaja
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Рінолалія (гугнявість). Діади (пари; двійки).


Explanation:
Діади - дуже універсальне слово, і його можна притулити скрізь, навіть до аналізу мовлення:
Fractal Analysis | Распознавание речи - ...
... Применим это для разделения новой реализации слова на звуковые диады. ...
impb.psn.ru/~sychyov/sound40.shtml

Але у Вашому контксті воно не має спеціального відтінку, і там можна написати "співвідношення в ПАРАХ...", що я Вам і раджу зробити.

Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 123
Grading comment
Большое спасибо за помощь!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarema: Згоден з парами.
2 hrs

agree  Kirill Semenov
2 hrs

agree  Natalie
8 hrs
  -> Всім дякую!