KudoZ home » Russian to Ukrainian » Other

временно исполняющий обязанности

Ukrainian translation: тимчасовий виконувач обов’язків


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:временно исполняющий обязанности
Ukrainian translation:тимчасовий виконувач обов’язків
Entered by: Valentinas & Halina Kulinic

20:49 May 17, 2005
Russian to Ukrainian translations [Non-PRO]
Other
Russian term or phrase: временно исполняющий обязанности
Прошу без «виконуючих», «здійснюючих», «займаючих» та інших «котячих» і «курячих»!
Valentinas & Halina Kulinic
тимчасовий виконуючий обов’язки або тимчасовий виконувач обов’язків
Explanation:
виконуючий обов’язки голови Нацбанку Арсеній Яценюк на ...
банку України. Виконувач обов’язків голови Нацбанку
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=GGLC,GGLC:1970-01...

тимчасовий виконувач обов’язків - 26 ссылок
тимчасовий виконуючий обов’язки - 8 ссылок

как видите, обе формы в ходу.
Selected response from:

George Vardanyan
Grading comment
Шановний Георгію, дякую за пораду! «Виконувач» і не інакше.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2тимчасово виконуючий обов"язки
Ann Nosova
3 +2тимчасово виконуючий обов'язки
Natalka Samilenko
3тимчасовий виконуючий обов’язки або тимчасовий виконувач обов’язків
George Vardanyan


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
временно исполняющий обязанности
тимчасово виконуючий обов'язки


Explanation:
употребляется такое:
тимчасово виконуючий обов'язки
уж простите за «котячих» і «курячих».

Natalka Samilenko
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov
47 mins
  -> дякую :-)

agree  Sergiy Gonchar
10 hrs
  -> дякую :-)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
временно исполняющий обязанности
тимчасово виконуючий обов"язки


Explanation:
Або - "той, хто виконує обовя"зки тимчасово" (займає посаду тимчасово-але це не завжди одне й те саме:посада та обов"язки)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 35 mins (2005-05-18 03:25:03 GMT)
--------------------------------------------------

Не знаю, що Ви мали на увазі : \"прошу без...\", але в суто офіційних джерелах пишуть саме так (лише кілька посилань):
http://www.kit.com.ua/kit1/ua/walk_cat.cgi?id_par=46&start=0
Тимчасово виконуючий обов’язки начальника Національної академії оборони України (НАОУ) генерал Віталійя Радецький. http://gska2.rada.gov.ua/control/uk/publish/article/news_lef...
Верховна Рада України ( офіційний веб-сервер)
20 квітня тимчасово виконуючий обов\'язки Президента Литовської Республіки, Голова Сейму Литви Артурас Паулаускас, який перебував в Україні з робочим візитом, зустрівся з членами української частини Міжпарламентської Асамблеї Верховної Ради України і Сейму Литовської Республіки.
http://www.gorspravka.kiev.ua/news.php?id=1280
Як повідомив командувач військовим парадом та тимчасово виконуючий обов\'язки начальника Генерального штабу Збройних сил України генерал-лейтенант Микола ПАЛЬЧУК, крім сьогоднішнього тренування на \"Авіанті\", заплановано...


Ann Nosova
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: тимчасово виконуючий обов'язки - саме так (див. Орфографічний словник)
48 mins
  -> дякую

agree  Jarema
5 hrs
  -> дякую

neutral  Vassyl Trylis: В останній цитаті командуючого вже перейменували на командувача, а от виконуючий нехай ще почекає... нового орфографічного словника.
7 hrs
  -> дякую, але не дуже зрозуміла, на жаль; Ваша пропозиція?

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
временно исполняющий обязанности
тимчасовий виконуючий обов’язки або тимчасовий виконувач обов’язків


Explanation:
виконуючий обов’язки голови Нацбанку Арсеній Яценюк на ...
банку України. Виконувач обов’язків голови Нацбанку
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=GGLC,GGLC:1970-01...

тимчасовий виконувач обов’язків - 26 ссылок
тимчасовий виконуючий обов’язки - 8 ссылок

как видите, обе формы в ходу.

George Vardanyan
Native speaker of: Native in RussianRussian
Grading comment
Шановний Георгію, дякую за пораду! «Виконувач» і не інакше.