KudoZ home » Serbian » Art/Literary

ziva soda

Serbian translation: Znate li koliko ce ljudi videti ovo pitanje?


08:36 Aug 10, 2002
Serbian to Serbian translations [Non-PRO]
Art/Literary
Serbian term or phrase: ziva soda
treba mi objasnjenje sta je ziva soda - oslepio covek od nje
i cujem u filmu nesto koje otprilike zvuci ovako [poprsto] - tako odgovara zena koje je neko pito "Jesam li pogodio?"
slavist
Serbian translation:Znate li koliko ce ljudi videti ovo pitanje?
Explanation:
Samo oni koji su ga videli dok je bilo na naslovnoj strani sajta i oni koji pregledaju sva pitanja koja se pojave. Sa kombinacijom srpski-srpski nema nijednog prevodioca...

Ziva soda je (ipak) neka kiselina koju je neko bacio u oci tom coveku, pa je on od toga oslepeo.

[poprsto] ce zahtevati malo vise konteksta, npr. nekoliko recenica pre i posle doticne.
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Znate li koliko ce ljudi videti ovo pitanje?
Aleksander Vasiljevic
4jeste da je proso voz...
Sandra Milosavljevic-Rothe


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Znate li koliko ce ljudi videti ovo pitanje?


Explanation:
Samo oni koji su ga videli dok je bilo na naslovnoj strani sajta i oni koji pregledaju sva pitanja koja se pojave. Sa kombinacijom srpski-srpski nema nijednog prevodioca...

Ziva soda je (ipak) neka kiselina koju je neko bacio u oci tom coveku, pa je on od toga oslepeo.

[poprsto] ce zahtevati malo vise konteksta, npr. nekoliko recenica pre i posle doticne.

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian

98 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jeste da je proso voz...


Explanation:
ono "poprsto" je sigurno bilo "k'o prstom"

... pogodio ko prstom u ...


Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 16