ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Serbian to English » Accounting

(Model) poziv na broj

English translation: reference number

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:(Model) poziv na broj
English translation:reference number
Entered by: Srdjan Stepanovic

17:55 Dec 17, 2007
Serbian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Serbian term or phrase: (Model) poziv na broj
This is one heading in a column of a table entitled "Promene sredstava na dan..." and its followed by:

(zaduženja)
(Model) poziv na broj
(odobrenja)
Mihailolja
United Kingdom
reference number
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-12-17 18:00:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.evd.nl/zoeken/showbouwsteen.asp?bstnum=202135&loc...
http://www.buyusa.gov/croatia/en/marketingusproducts.html
Selected response from:

Srdjan Stepanovic
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7reference number
Srdjan Stepanovic
4 +2(MOD) reference number
Miomira Brankovic


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
reference number


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-12-17 18:00:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.evd.nl/zoeken/showbouwsteen.asp?bstnum=202135&loc...
http://www.buyusa.gov/croatia/en/marketingusproducts.html

Srdjan Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
4 mins

agree  zoe1
27 mins

agree  bpetrov
49 mins

agree  Natasa Djurovic
2 hrs

agree  Cedomir Pusica
14 hrs

agree  igorivkov
1 day1 hr

agree  Jelena Bubalo
3 days13 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(MOD) reference number


Explanation:
Model = modulus ili MOD
Poziv na broj = reference number
Radi se o dva različita broja koja se unose na naloge za plaćanje – jedan je model po kome se izračunava kontrolni broj (dvocifrena oznaka), a drugi poziv na broj (duži broj, koji se izračunava po tačno odredjenoj proceduri ili se unosi broj fakture, ugovora i sl. prema naznaci korisnika).
Check digit algorithms (a.k.a. Modulus Numbering or Mod numbering) are used in conventional and bar code numbering to increase read or scan reliability.
There are a number of check digit methods. Methods have improved from the modulus 9 to the modulus 7 and 11. Weighted modulus systems are even more sophisticated.
http://www.pointil.com/resources/mod.htm

U polje model poziva na broj se unosi model 22 … ili 97…
http://www.mfin.sr.gov.yu/html/modules.php?op=modload&name=S...

Izračunavanje kontrolnog broja MOD 97-10
Kod modela za poziv na broj odobrenja, za sve poreze i doprinose po odbitku, unosi se model 97.
U nalogu za prenos u rubrici poziv na broj odobrenja, prema strukturi poziva na broj, unosi se broj od od 14 cifara, koji se sastoji iz:
- kontrolnog broja po modelu 97 (dve cifre)
- šifre opštine (3 cifre) i
- PIB (9 cifara).
Za izračunavanje kontrolnog broja se koristi pojednostavljen postupak standarda ISO 7604 (MOD 97-10). [Originalni dokument: “International Standard ISO 7064 - Data processing - Check character systems. First edition - 1983-09-15”]
IZRAČUNAVANjE KONTROLNOG BROJA PO MODULU 97
Kontrolni broj se sastoji od dve cifre i izračunava se tako što se … (sledi detaljno objašnjenje)

model je: 97 poziv na broj je: 22-223-123456789-11211A.

IZRAČUNAVANjE KONTROLNOG BROJA PO MODULU 22
Kontrolni broj se sastoji od jedne cifre i izračunava se tako što se … (sledi detaljno objašnjenje)

npr: ako je struktura podataka sledeća:
opština: 223 obveznik: 2345671
kontrolni broj je: 11- 6 = 5
model je: 22 poziv na broj je: 223-23456715;
http://help.datalab.co.yu/p50/002261.html

/ stmtrs/ stmttrn/ payeerefmodel (minoccurs = 1; maxoccurs = 1)
Model poziva na broj druge strane.
/ stmtrs/ stmttrn/ payeerefnumber (minoccurs = 1; maxoccurs = 1)
Poziv na broj druge strane.

http://www.24x7.co.yu/Support/PDF/Specifikacija_Formata_Plug...


Konačno, evo primera popunjene uplatnice gde se vidi da se radi o dva odvojena broja, dve oznake u dve različite “kućice”:
http://www.sbb.co.yu/cms/view.php?id=357


Miomira Brankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mita
1 day5 hrs
  -> Hvala.

agree  Dubravka Hrastovec
2 days16 hrs