KudoZ home » Serbian to English » Automotive / Cars & Trucks

ekscentar presa

English translation: cam of the strainer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:ekscentar presa
English translation:cam of the strainer
Entered by: Gabriela Nikolova

08:32 Feb 25, 2006
Serbian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Serbian term or phrase: ekscentar presa
Radi se o proizvodnji delova za automobile.
kordicvesna
Serbia and Montenegro
cam of the strainer
Explanation:
ekscentar kao izraz je "cam", e sad ovisno o industriji ima ih razlicitih, na primer u tekstilnoj postoje ekscentri za masine za sivenje dugmad, pa je to ekscentar za dugmad koji moze biti po duzini dugmeta (lengthwise feed cam) na primer, e sad kako je pravi izraz u automobilskoj industriji nisam sigurna, ovo je samo predlog u nadi da cu pomoci, presa moze biti "press" ali u slucaju "hidraulic press", ovde se ocigledno ne radi o toj vrsti...
Selected response from:

Gabriela Nikolova
Macedonia (FYROM)
Grading comment
Nadam se da cu dobiti detaljnije objasnjenje od narucioca. U svakom slucaju, puno hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2eccentric press
V&M Stanković
3cam of the strainer
Gabriela Nikolova


Discussion entries: 5





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cam of the strainer


Explanation:
ekscentar kao izraz je "cam", e sad ovisno o industriji ima ih razlicitih, na primer u tekstilnoj postoje ekscentri za masine za sivenje dugmad, pa je to ekscentar za dugmad koji moze biti po duzini dugmeta (lengthwise feed cam) na primer, e sad kako je pravi izraz u automobilskoj industriji nisam sigurna, ovo je samo predlog u nadi da cu pomoci, presa moze biti "press" ali u slucaju "hidraulic press", ovde se ocigledno ne radi o toj vrsti...


    Reference: http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=cam
    Reference: http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=strainer
Gabriela Nikolova
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Nadam se da cu dobiti detaljnije objasnjenje od narucioca. U svakom slucaju, puno hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
eccentric press


Explanation:
ekscentar-presa (srpski) - exzenterpresse (nemački) - presse a excentrique (franc) - eccentric press (engl)
(Bajić B, Posl. privredno-tehnički rečnik)


eccentric press - ekscentar presa
(Milićević J, Rečnik mašinske tehnike)


Shieh Yih Machinery Industry Co., Ltd.
Straight Side Eccentric Press
Application
Applicable for car body chassis component.
Features
- Hydraulic tie rod frame design to reduce the operating vibration and noise.
Fit with long stroke drawing and blanking operation.
- Without side load on slide to keep the operation accurately and smoothly.
(http://www.mechanical-press-seyi.com/se-series.htm)

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragomir Kovacevic: da. na pr.:open front eccentric, inclinable eccentric
23 hrs
  -> hvala

agree  Davorka Grgic: Tocno.
1 day11 hrs
  -> hvala