KudoZ home » Serbian to English » Construction / Civil Engineering

betonska zidna platna

English translation: concrete wall panels


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:betonska zidna platna
English translation:concrete wall panels
Entered by: Natasa Djurovic

18:38 Jan 14, 2008
Serbian to English translations [PRO]
Construction / Civil Engineering / construction
Serbian term or phrase: betonska zidna platna
Izvedeni radovi: betonska zidna platna
Natasa Djurovic
Serbia
concrete wall panels
Explanation:
concrete wall panels
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2concrete wall panels
Mira Stepanovic
5concrete walls
Radoslav Galikj
3concrete wall canvasses
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
concrete wall panels


Explanation:
concrete wall panels


    Reference: http://www.fabcon-usa.com/
Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 391
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxPoveyTrans: That's the one. Funny, I met an man on holiday last week who makes these!
22 hrs
  -> Thanks Simon!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days6 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
concrete wall canvasses


Explanation:
..."Concrete Canvas , Concrete Canvas Technology, V.Britanija
Betonsko platno je nova konstrukcija za zaklon ljudi u područjima koja su pogođena nekom katastrofom. Obična šatorska platna koja se koriste u ovakvim situacijama imaju mnoge probleme: neodgovarajući su za teške vremenske prilike ili za sprječavanje zaraze. Betonsko platno je čvrsta zaštita koja može izdržati mnogo toga i ostati sterilna. Materijal često nazivaju i “zgrada u vreći”,a potrebno mu je 24 sata da očvrsne..."
http://gradim.ba/index.php?user=6ce37e9849ae9b9e15e18cb71586...

http://www.ihapsnet.org/?q=node/2143

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: Obzirom da je ovde originalni tekst na srpskom, mislim da se ipak radi o klasičnim betonskim zidnim platnima ali to će moći da prosudi samo autor pitanja na osnovu celog teksta
2 hrs

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
concrete walls


Explanation:
Sasvim je dovoljno gore navedeno. U gradjevini je uobicajeno da se izraz 'platno' koristi umesto reci 'zid'.

Radoslav Galikj
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian