KudoZ home » Serbian to English » Construction / Civil Engineering

rešenje o odobrenju za izgradnju

English translation: (decision on) building approval/construction certificate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:rešenje o odobrenju za izgradnju
English translation:(decision on) building approval/construction certificate
Entered by: Natasa Djurovic

20:23 Jan 14, 2008
Serbian to English translations [PRO]
Construction / Civil Engineering / Construction
Serbian term or phrase: rešenje o odobrenju za izgradnju
Prilozen dokument radi dobijanja kredita
Natasa Djurovic
Serbia
(decision on) building approval/construction certificate
Explanation:
Garber E, ENGLESKO - HRVATSKI STRUKOVNI RJEČNIK - GRADITELJS TVO
building approval - odobrenje za gradnju
building permit - građevna dozvola


Vukićević B, Građevinski rečnik:
odobrenje za građu - building approval
građevinska dozvola - building licence, building permit


„PRAVILNIK
O SADRŽINI I NAČINU IZDAVANJA ODOBRENJA ZA IZGRADNJU I SADRŽINI PRIJAVE POČETKA IZVOĐENJA RADOVA
...
Odobrenje za izgradnju se izdaje na zahtev investitora koji namerava da gradi, odnosno rekonstruiše objekat (u daljem tekstu: investitor).
...
Odobrenje za izgradnju izdaje se rešenjem, u roku od 15 dana od dana podnošenja urednog zahteva za izdavanje odobrenja za izgradnju.“
( http://www.ingkomora.org.yu/zakoni/pravilnici/pOSadrINacIzdO... )


Colliers International - GLOSSARY:
Construction Certificate - (formerly know as Building Approval). Approval from the relevant Authorities for carrying out building work on the premises, usually for fitout.
( http://www.colliers.com/Content/Attachments/Australia/CommLe... )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6(decision on) building approval/construction certificate
V&M Stanković
4decision on construction permit
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
decision on construction permit


Explanation:
Pr. http://www-wds.worldbank.org/servlet/WDSContentServer/WDSP/I...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 16

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
(decision on) building approval/construction certificate


Explanation:
Garber E, ENGLESKO - HRVATSKI STRUKOVNI RJEČNIK - GRADITELJS TVO
building approval - odobrenje za gradnju
building permit - građevna dozvola


Vukićević B, Građevinski rečnik:
odobrenje za građu - building approval
građevinska dozvola - building licence, building permit


„PRAVILNIK
O SADRŽINI I NAČINU IZDAVANJA ODOBRENJA ZA IZGRADNJU I SADRŽINI PRIJAVE POČETKA IZVOĐENJA RADOVA
...
Odobrenje za izgradnju se izdaje na zahtev investitora koji namerava da gradi, odnosno rekonstruiše objekat (u daljem tekstu: investitor).
...
Odobrenje za izgradnju izdaje se rešenjem, u roku od 15 dana od dana podnošenja urednog zahteva za izdavanje odobrenja za izgradnju.“
( http://www.ingkomora.org.yu/zakoni/pravilnici/pOSadrINacIzdO... )


Colliers International - GLOSSARY:
Construction Certificate - (formerly know as Building Approval). Approval from the relevant Authorities for carrying out building work on the premises, usually for fitout.
( http://www.colliers.com/Content/Attachments/Australia/CommLe... )

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 148
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic: building permit u SADu
5 mins
  -> hvala

agree  Dubravka Hrastovec
1 hr
  -> hvala

agree  sazo
1 hr
  -> hvala

agree  xxxPoveyTrans: Yes
19 hrs
  -> hvala

agree  Bogdan Petrovic
21 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days3 hrs