KudoZ home » Serbian to English » Sports / Fitness / Recreation

antropomotorika

English translation: anthropomotorics


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:antropomotorika
English translation:anthropomotorics
Entered by: Mira Stepanovic

15:46 Mar 13, 2008
Serbian to English translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / sport
Serbian term or phrase: antropomotorika
Ovo je predmet na Fakultetu za sport i fizicko vaspitanje. Videla sam da postoji i drugi naziv za isti predmet - kinezioloske transformacije, osnove motorike i jos neki. Kako da ovo prevedem?
zoe1
antropomotorics
Explanation:
http://is.muni.cz/predmety/predmet.pl?kod=bp010a&fakulta=145...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-13 18:32:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Zorice, izvinite i hvala vam što ste uočili, treba: anthropomotorics.
Ujedno se izvinjavam svima zbog ove greške.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala Miro!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2antropomotorics
Mira Stepanovic
4Anthropometry
Mihailolja


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Anthropometry


Explanation:
To je to.


    Reference: http://www.google.com/search?q=Anthropometry+sport&ie=utf-8&...
Mihailolja
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
antropomotorics


Explanation:
http://is.muni.cz/predmety/predmet.pl?kod=bp010a&fakulta=145...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-13 18:32:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Zorice, izvinite i hvala vam što ste uočili, treba: anthropomotorics.
Ujedno se izvinjavam svima zbog ove greške.

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala Miro!
Notes to answerer
Asker: I ja sam napisala antrophomotorics ali mi je pretrazivac dao opciju antrophometrics i potpuno me zbunio, jer nisam dalje citala U svakom slicaju to je to. Hvala!

Asker: Izvinjavam se zbog greske Anthropomotorics- umesto antrophomotorics kako sam napisala. Vas predlog sto se tice spellinga ima veze pretpostavljam sa britanskom verzijom pisanja i americkom.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
30 mins
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day8 hrs