KudoZ home » Serbo-Croat to English » Automotive / Cars & Trucks

cirada

English translation: tarp


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:cirada
English translation:tarp
Entered by: Bogdan Petrovic

21:32 Mar 13, 2008
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Serbo-Croat term or phrase: cirada
Novo teretno vozilo GAZ 330273-094, Kamion sa sandukom i ciradom, model: 330273-094, 2,3x2m, Dizel motor 2.636cm3; ANDORIA DIESEL COMMON RAIL, Euro 4, godina proizvodnje 2007, sve u skladu sa Predračunom br. 35-08 izdatim Preduzeću od strane XXXX
Bogdan Petrovic
Serbia
tarp
Explanation:
Za teretna vozila bih prije bih koristila termin "tarp". Iako je skraćeni oblik od "tarpaulin", "tarpaulin" mi je općenitiji termin koji se koristi za sve vrste cerada, dok se za teretna vozila više koristi upravo "tarp".

Naići ćete i na "tarp system" ili "tarp set" ili jednostavno "truck tarp", "tarp"...

Google daje mnogo primjera (posebno kada utipkate tarp+truck) u kojima se koristi upravo "tarp", a ime brojnih proizvođača cerada također sadrži tu riječ.

Evo nekih primjera:
http://www.tarpsplus.com/trucktarps.html (US)
http://www.centraltarp.com/html/roll_tarps.html (US)
http://www.sigmantarp.com/truck-tarp/ (US)
http://www.tarprite.com/html/trucktarps.htm (Kanada)
http://www.cantarp.com/ (Kanada)
http://www.canvas-tarps.co.uk/ (UK)
itd.

Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tarpaulin
Mira Stepanovic
4 +2tarp
Kristina Kolic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cerada
tarp


Explanation:
Za teretna vozila bih prije bih koristila termin "tarp". Iako je skraćeni oblik od "tarpaulin", "tarpaulin" mi je općenitiji termin koji se koristi za sve vrste cerada, dok se za teretna vozila više koristi upravo "tarp".

Naići ćete i na "tarp system" ili "tarp set" ili jednostavno "truck tarp", "tarp"...

Google daje mnogo primjera (posebno kada utipkate tarp+truck) u kojima se koristi upravo "tarp", a ime brojnih proizvođača cerada također sadrži tu riječ.

Evo nekih primjera:
http://www.tarpsplus.com/trucktarps.html (US)
http://www.centraltarp.com/html/roll_tarps.html (US)
http://www.sigmantarp.com/truck-tarp/ (US)
http://www.tarprite.com/html/trucktarps.htm (Kanada)
http://www.cantarp.com/ (Kanada)
http://www.canvas-tarps.co.uk/ (UK)
itd.



Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sladjana
1 day22 hrs
  -> Hvala, Sladjana!

agree  ciovo
3 days22 hrs
  -> Hvala, Pierre!

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
tarpaulin


Explanation:
ref. Rečnik maš. teh. J. Milićević



--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-03-14 12:48:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ferrari-defender.com/gb/index.php


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Tarpaulin
    Reference: http://www.answers.com/topic/tarpaulin
Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic: B. Vukicevic-Pravni recnik
18 mins

agree  zoe1
12 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day3 hrs