KudoZ home » Serbo-Croat to English » Finance (general)

poček

English translation: delay


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:poček
English translation:delay
Entered by: Mira Stepanovic

08:25 Mar 25, 2007
Serbo-Croat to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Serbo-Croat term or phrase: poček
Susedni promet u užoj i široj oblasti gradilišta nalogoprimac sme da spreči samo u okviru zahtevanih granica i samo u neizbežnoj meri. Sva veća angažovanja i transporti moraju se prethodno uslaglasiti sa Upravom gradnje nalodavca. Poček usled prilika u saobraćaju u oblasti gradilišta koji je poznat nalogoprimcu, nalogodavac ne nadoknađuje.
Bogdan Petrovic
Serbia
Delay
Explanation:
Izgleda logicno...
Selected response from:

Zeljko Susljic
Belgium
Grading comment
To je to, trebalo je da stave kasnjenje ili nesto slicno. Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1DelayZeljko Susljic
4Grace period
Natasa Djurovic


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Pocek
Delay


Explanation:
Izgleda logicno...

Zeljko Susljic
Belgium
Grading comment
To je to, trebalo je da stave kasnjenje ili nesto slicno. Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Branka Ramadanovic
8 hrs
  -> hvala Branka

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pocek
Grace period


Explanation:
Pocek je odlaganje pocetka otplate zajma - grace period

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 68