KudoZ home » Serbo-Croat to English » Finance (general)

zapisi

English translation: treasury bill (note)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:zapisi
English translation:treasury bill (note)
Entered by: Bogdan Petrovic

16:35 Feb 11, 2009
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Serbo-Croat term or phrase: zapisi
Klijent se obavezuje da plaća naknade i provizije za pružene usluge po osnovu ovog Ugovora do maksimalnih iznosa predviđenih Pravilnikom o tarifi Brokera, i to:

- za trgovinu akcijama u iznosu do 2% tržišne vrednosti transakcije,
- za trgovinu dužničkim hartijama od vrednosti (zapisima obveznicama i dr.), čiji je emitent R. Srbija i NBS, do iznosa od 3% od tržišne vrednosti transakcije,
Bogdan Petrovic
Serbia
treasury bill (note)
Explanation:
Treasury bill - trezorski zapis, kratkorocna drzavna obveznica (do jedne godine) ili
Treasury note - trezorski zapis, srednjorocna drzavna obveznica (1 do deset godina)
(En-hr Rjecnik bankarstva, osiguranja i ostalih financijskih usluga)
Selected response from:

miriana
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5billsGoga82
4 +1treasury bill (note)miriana


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
treasury bill (note)


Explanation:
Treasury bill - trezorski zapis, kratkorocna drzavna obveznica (do jedne godine) ili
Treasury note - trezorski zapis, srednjorocna drzavna obveznica (1 do deset godina)
(En-hr Rjecnik bankarstva, osiguranja i ostalih financijskih usluga)


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Treasury_security
miriana
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
7 days

1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bills


Explanation:
Za trgovinu dužničkim hartijama od vrednosti (zapisima, obveznicama i dr.) čiji je emitent Republika
Srbija, Narodna banka Srbije i opština ili druga jedinica lokalne uprave, provizija Službe se utvrđuje u
procentima od tržišne vrednosti transakcije do sledećih maksimalnih stopa:





Trade debt securities (bills, bonds, etc.). Which is the issuer of
Srbija, Narodna banka Srbije i opština ili druga jedinica lokalne uprave, provizija Službe se utvrđuje u Serbia, National Bank of Serbia and municipalities or other units of local government, commission services is determined in
procentima od tržišne vrednosti transakcije do sledećih maksimalnih stopa: percentage of the market value of the transaction to the following maximum rates:




http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=sr&u=http://w...



Goga82
United States
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat