KudoZ home » Serbo-Croat to English » Law (general)

izvrsioci, izvrsilacka radna mesta

English translation: employees ili staff members


16:49 Aug 2, 2006
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Civil Servants
Serbo-Croat term or phrase: izvrsioci, izvrsilacka radna mesta
u ovom kontekstu, pominju se drzavni sluzbenici kao "izvrsioci" i kao "upravljaci, rukovodioci".

Pri popunjavanju slobodnih izvršilačkih radnih mesta prednost ima premeštaj državnog službenika iz istog državnog organa. Premeštaj može biti praćen napredovanjem državnog službenika, ako su za to ispunjeni ovim zakonom propisani uslovi, ali je moguć i bez napredovanja državnog službenika (član 49. stav 1). Prema tome, kad postoji slobodno izvršilačko radno mesto, rukovodilac može da odluči da se ono popuni premeštajem državnog službenika sa drugog radnog mesta, primenom odredaba ovog zakona o premeštaju zbog potrebe rada, ili pak primenom odredaba o napredovanju (ako postoje službenici koji ispunjavaju zakonske uslove za napredovanje na više radno mesto).
Bogdan Petrovic
Serbia
English translation:employees ili staff members
Explanation:
ovde se IZVRŠILAC koristi u smislu ZAPOSLENI tj. RADNIK i zato mislim da možete koristiti najobičnije EMPLOYEE a za radna mesta POSITIONS ili NON-EXECUTIVE POSITIONS kao što je koleginica Stanković predložila
Selected response from:

mita
Grading comment
non-executive sam i stavio. Mora da sam glup, ali ne znam kako da dodelim Vesni poene za taj odgovor. U svakom slucaju, hvala i Vesni i vama.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2executives, executive posts/duties/jobs
Sherefedin MUSTAFA
3employees ili staff membersmita


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
executives, executive posts/duties/jobs


Explanation:
...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Vesna je u pravu, u tome je "catch". U datom kontekstu se pominju rukovodeca radna mesta (executive positions) i "izvrsilacka". Ako niko nema bolji predlog, non-executive mi odgovara, samo ne znam kako da Vesni dodelim poene. U svakom slucaju, sacekacu jos predloga...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radica Schenck
47 mins
  -> Hvala.

neutral  V&M Stanković: To su baš tzv. "upravljači, rukovodioci" (Oxford Dictionary: executive - a person who has an important job as a manager of a company or an organization), a ne obični "izvršioci". Možda bi moglo non-executive employees, incumbents ili...
2 hrs

agree  Ljupka Veloska Lynch
3 days18 hrs
  -> Hvala.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
employees ili staff members


Explanation:
ovde se IZVRŠILAC koristi u smislu ZAPOSLENI tj. RADNIK i zato mislim da možete koristiti najobičnije EMPLOYEE a za radna mesta POSITIONS ili NON-EXECUTIVE POSITIONS kao što je koleginica Stanković predložila

mita
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
non-executive sam i stavio. Mora da sam glup, ali ne znam kako da dodelim Vesni poene za taj odgovor. U svakom slucaju, hvala i Vesni i vama.