KudoZ home » Serbo-Croat to English » Law (general)

privredno-kazneni postupak

English translation: (to initiate) economic offence proceedings


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:privredno-kazneni postupak
English translation:(to initiate) economic offence proceedings
Entered by: Bogdan Petrovic

06:06 Apr 22, 2008
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / media
Serbo-Croat term or phrase: privredno-kazneni postupak
Ukoliko se zbog sadržaja reklamnih spotova navedenih u stavu 1 ovog člana protiv televizijske stanice ili odgovornog urednika pokrene privredno-kazneni postupak ili prekršajni postupak, oglašivač će televizijskoj stanici biti dužan da nadoknadi troškove postupka i visinu izrečene kazne.
Bogdan Petrovic
Serbia
(to initiate) economic offence proceedings
Explanation:
Pre svega, u Srbiji preduzeća ne mogu krivično odgovarati (barem još uvek ne). Mogu odgovarati samo za privredne prestupe i prekršaje, dok odgovorno lice u pravnom licu može odgovarati i krivično (i prekršajno).
Privredni prestupi su, laički, nešto između krivičnog dela i prekršaja, ali se odnose samo na pravna lica, i mislim da su jedinstveni za našu zemlju, odn. ex YU (ali to je zasebna priča).
U svakom slučaju, mislim da se "privredno-kazneni postupak" ovde odnosi na "postupak za privredni prestup", kako je formulisano u zakonu, pa ukoliko neko nema bolje rešenje, mislim da je 'economic offence' ok.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2008-04-22 20:33:30 GMT)
--------------------------------------------------

(to institute proceedings, mozda bolje?)
Selected response from:

xxxmiro_s
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(to initiate) economic offence proceedingsxxxmiro_s
4economic offence penal proceedingsMarika
3commercial criminal proceeding
Natasa Djurovic


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
commercial criminal proceeding


Explanation:
http://www.martindale.com/AnwaltsSozietat-Thiery-Ortenburger...


--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2008-04-22 06:51:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bmlaw.ch/en/Dienstleistungen.html

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 84

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(to initiate) economic offence proceedings


Explanation:
Pre svega, u Srbiji preduzeća ne mogu krivično odgovarati (barem još uvek ne). Mogu odgovarati samo za privredne prestupe i prekršaje, dok odgovorno lice u pravnom licu može odgovarati i krivično (i prekršajno).
Privredni prestupi su, laički, nešto između krivičnog dela i prekršaja, ali se odnose samo na pravna lica, i mislim da su jedinstveni za našu zemlju, odn. ex YU (ali to je zasebna priča).
U svakom slučaju, mislim da se "privredno-kazneni postupak" ovde odnosi na "postupak za privredni prestup", kako je formulisano u zakonu, pa ukoliko neko nema bolje rešenje, mislim da je 'economic offence' ok.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2008-04-22 20:33:30 GMT)
--------------------------------------------------

(to institute proceedings, mozda bolje?)


    Reference: http://www.trgsud.org.yu/priv_prestupi.htm
xxxmiro_s
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: to institute
2 days17 hrs
  -> hvala

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
economic offence penal proceedings


Explanation:
to launch....proceedings - pokrenuti postupak

Marika
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian