KudoZ home » Serbo-Croat to English » Medical: Health Care

instruktaža

English translation: instruction skills


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:instruktaža
English translation:instruction skills
Entered by: Mira Stepanovic

16:26 Sep 6, 2008
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Social Sciences - Medical: Health Care
Serbo-Croat term or phrase: instruktaža
Učenje instruktaže je proces u kome se kombinuju različiti elementi.
Sve što mogu naći na netu to je "instruction" ali sve mi se čini da se ovde radi o "veštini obučavanja" (art of instruction), ili se možda varam?
Da i je samo znati ko li može izmisliti takvu reč: instruktaža!?
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
instruction skills
Explanation:
Ja bih rekla da ste u pravu kada kažete da se radi o veštini obučavanja, pa mislim da bi to bilo 'instruction skills'

http://www.trainingpages.com/x/course,_S-Tp7UQm0IwErTu,.html
Instruction Skills
Description and objective: A two-day workshop developing instructional and coaching technique to enhance the transfer of skills in the workplace.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4instruction skills
Mira Stepanovic
3Skill of training
Natasa Djurovic


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Skill of training


Explanation:
Razmisljala sam da u projektima koje obicno prevodim sve vestine podvodim pod skills. Premda bi po meni i samo training sasvim dobro zvucalo za obucavanje. Samo jedno razmisljanje...

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instruction skills


Explanation:
Ja bih rekla da ste u pravu kada kažete da se radi o veštini obučavanja, pa mislim da bi to bilo 'instruction skills'

http://www.trainingpages.com/x/course,_S-Tp7UQm0IwErTu,.html
Instruction Skills
Description and objective: A two-day workshop developing instructional and coaching technique to enhance the transfer of skills in the workplace.

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala.