KudoZ home » Serbo-Croat to English » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

prva tonska kopija

English translation: answer print


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:prva tonska kopija
English translation:answer print
Entered by: Mira Stepanovic

08:37 Sep 5, 2008
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / film
Serbo-Croat term or phrase: prva tonska kopija
Kod osiguranja negativa u izradi obaveza osiguravača prestaje najkasnije 2 nedelje po izradi prve tonske kopije, s tim što je osiguranik dužan da u tom roku izradi lavand kopiju
Bogdan Petrovic
Serbia
http://en.wikipedia.org/wiki/Answer_print
Explanation:
Fotografski rečnik, answer print - tonska kopija filma
Selected response from:

Ana Petrovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3http://en.wikipedia.org/wiki/Answer_print
Ana Petrovic
4toning copy
Zeljko Puljak


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tonska kopija
toning copy


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Photographic_processing

Na ovom linku se moze pronaci rec toning pa sam tako dosao do termina. Cak iako se u google ukuca, ima podosta ulaza.

Zeljko Puljak
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Serbo-Croat
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: čini mi se da 'toning' u ponuđenoj referenci ima značenje 'toniranje'
33 mins
  -> Da, ja sam i ciljao na to znacenje, osim ako se ovde ne radi bas o zvuku, a u tom slucaju sam ja pogresno razumeo. Iz konteksta se ne vidi da li je i pitanju nesto u vezi sa filmom (motion pictures) ili fotografijom.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
answer print
http://en.wikipedia.org/wiki/Answer_print


Explanation:
Fotografski rečnik, answer print - tonska kopija filma



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Answer_print
Ana Petrovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
22 mins

agree  V&M Stanković: answer print - prva tonska kopija ; final trial composite - tonska kopija (Imami P, Filmski i TV rečnik en-sr)
8 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 days