KudoZ home » Serbo-Croat to English » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

fotonegativ ploče

English translation: photo negative plates


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:fotonegativ ploče
English translation:photo negative plates
Entered by: Bogdan Petrovic

08:49 Sep 5, 2008
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / film insurance
Serbo-Croat term or phrase: fotonegativ ploče
Osigurava se sledeće:

- nesnimljeni negativi slike i zvuka namenjeni osiguranom filmu uključujući i pribor, fotonegativ ploče za taj film, crno-bele i uzorne kopije, isečci i ostatak materijala, kao i muzičke, šumne i govorne trake
Bogdan Petrovic
Serbia
photo negative plates
Explanation:
To bi bio direktan prevod, ali ne znam za šta bi mogle da se koriste fotografske ploče pri snimanju filma, pa zato nisam baš najsigurnija da li se to uklapa i u ovaj kontekst.

negativska ploča - negative plate
(Vukičević B, Rečnik štamparstva i izdavaštva en-sr/sr-en)


"How to Make your own Photo Emulsion
...
Take camera inside darkroom to develop and process the negative or to reload camera with another photo negative plate."
( http://www.costaricacoffeeart.com/alternative_photography_ma... )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sheet negative film
Dragomir Kovacevic
3photo negative plates
V&M Stanković


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
sheet negative film


Explanation:
sheet negative film

Dragomir Kovacevic
Italy
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  V&M Stanković: "sheet film" je sečeni film ili film u tabacima - celuloidni, a ne ploče (plates)
10 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
photo negative plates


Explanation:
To bi bio direktan prevod, ali ne znam za šta bi mogle da se koriste fotografske ploče pri snimanju filma, pa zato nisam baš najsigurnija da li se to uklapa i u ovaj kontekst.

negativska ploča - negative plate
(Vukičević B, Rečnik štamparstva i izdavaštva en-sr/sr-en)


"How to Make your own Photo Emulsion
...
Take camera inside darkroom to develop and process the negative or to reload camera with another photo negative plate."
( http://www.costaricacoffeeart.com/alternative_photography_ma... )

V&M Stanković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dragomir Kovacevic: i sami ste rekli da je to direktan prevod. Obično se izraz plate, koristio u davno vreme fotografije, od stakla su bile. Danas se koristi sheet film. Htedoh odgovoriti ranije, ali zaboravih.
4 days
  -> u fotografiji "plate" i "sheet" nije isto; uzgred, ja sam samo prevodilac i koristim isključivo stručnu literaturu i konsultacije sa stručnjacima (i ovde samo to prenosim), a ne promovišem nekakva svoja znanja iz te konkretne struke -to i nije svrha KudoZ

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 days
  -> hvala