KudoZ home » Serbo-Croat to English » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

uzorne kopije

English translation: sample copies


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:uzorne kopije
English translation:sample copies
Entered by: Bogdan Petrovic

10:10 Sep 5, 2008
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
Serbo-Croat term or phrase: uzorne kopije
Osigurava se sledeće:

- nesnimljeni negativi slike i zvuka namenjeni osiguranom filmu uključujući i pribor, fotonegativ ploče za taj film, crno-bele i uzorne kopije, isečci i ostatak materijala, kao i muzičke, šumne i govorne trake
Bogdan Petrovic
Serbia
sample copies
Explanation:
Uzorne od uzorak mozda?
Selected response from:

Zeljko Puljak
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Mislim da je to to, hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1sample copies
Zeljko Puljak
3model copies
Dragomir Kovacevic
Summary of reference entries provided
V&M Stanković

  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
model copies


Explanation:
model copies


Dragomir Kovacevic
Italy
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
sample copies


Explanation:
Uzorne od uzorak mozda?

Zeljko Puljak
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Serbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mislim da je to to, hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 days




Reference comments


9 hrs
Reference

Reference information:
Možda i nešto od ovoga može pomoći:

timed print - etalonska kopija
wieving print - ogledna kopija
preview print - promociona kopija
check print - probna kopija
balanced print - balansna kopija
...
(Imami P, Filmski i TV rečnik en-sr)

V&M Stanković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8