KudoZ home » Serbo-Croat to English » Real Estate

posedovni list

English translation: certificate of title


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:posedovni list
English translation:certificate of title
Entered by: Bogdan Petrovic

06:31 Apr 1, 2008
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Law/Patents - Real Estate
Serbo-Croat term or phrase: posedovni list
na parceli br. xxxx upisanoj u posedovnom listu br. xxxx
Bogdan Petrovic
Serbia
certificate of title
Explanation:
Na prvom niže navedenom linku ima dosta korisnih informacija.

A možda Vam posluži i drugi link, gdje se navodi ova definicija:
Posjedovni list sadrži podatke o imenu i prezimenu odnosno nazivu, matičnom broju, te prebivalištu odnosno sjedištu vlasnika ili ovlaštenika katastarskih čestica, kao i podatke o tim česticama- broju, nazivu, načinu korištenja i površini čestica, zatim broju lista katastarskog plana.
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3certificate of title
Dubravka Hrastovec
4possession registration sheet
Natasa Djurovic
3real estate map
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
real estate map


Explanation:
ili: land register folio

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
certificate of title


Explanation:
Na prvom niže navedenom linku ima dosta korisnih informacija.

A možda Vam posluži i drugi link, gdje se navodi ova definicija:
Posjedovni list sadrži podatke o imenu i prezimenu odnosno nazivu, matičnom broju, te prebivalištu odnosno sjedištu vlasnika ili ovlaštenika katastarskih čestica, kao i podatke o tim česticama- broju, nazivu, načinu korištenja i površini čestica, zatim broju lista katastarskog plana.


    Reference: http://www.landgate.wa.gov.au/corporate.nsf/web/Certificate+...
    https://e-uprava.apis-it.hr/katweb/afPregledi/Legenda.jsp
Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic
2 hrs
  -> Hvala, Kristina!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: samo title je dovoljno, bez certificate
4 hrs
  -> Hvala, Larisa!

agree  Natasa Djurovic
5 hrs
  -> Hvala!

3 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
possession registration sheet


Explanation:
Na hrvatskoj adresi:
http://www.fig.net/pub/fig2006/papers/ts31/ts31_04_pahic_mag...

dat je prevod posedovnog lista katastarske uprave Hrvatske

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian