KudoZ home » Slovak to English » Business/Commerce (general)

realizovať investičnú príležitosť

English translation: execute an investment opportunity


08:43 Feb 23, 2006
Slovak to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Slovak term or phrase: realizovať investičnú príležitosť
existuje na to nejaka ustalena fraza? dakujem
vanuz
English translation:execute an investment opportunity
Explanation:
Ustalena fraza asi neexistuje, vyraz "execute investment opportunities" ma na google asi 60 hitov, podobny pocet ma "undertake investment opportunities". "Realizovat" by som vsak prelozil skor "uskutocnit - execute" ako "dat sa na/prevziat - undertake".
Selected response from:

Jan Fatara
Grading comment
pouzil som tento vyraz, aj ked tie ostatne alternativy sa mi tiez pozdavaju
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pursue investment opportunity
Misha Smid
3 +2execute an investment opportunity
Jan Fatara


Discussion entries: 1





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
execute an investment opportunity


Explanation:
Ustalena fraza asi neexistuje, vyraz "execute investment opportunities" ma na google asi 60 hitov, podobny pocet ma "undertake investment opportunities". "Realizovat" by som vsak prelozil skor "uskutocnit - execute" ako "dat sa na/prevziat - undertake".

Jan Fatara
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 10
Grading comment
pouzil som tento vyraz, aj ked tie ostatne alternativy sa mi tiez pozdavaju

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  webguru
1 hr

agree  Rado Otcenas
4 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pursue investment opportunity


Explanation:
V textech pojednavajicich o investicich se vetsinou pouziva navrhovany vyraz. Zalezi na kontextu, mozna ze by stacilo jen "invest in the opportunity".

Misha Smid
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Fatara: I have to admit your answer sounds better than mine...
9 hrs