KudoZ home » Slovak to English » Government / Politics

odborne spôsobilá osoba pre verejné obstarávanie

English translation: person professionally competent in public procurement


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Slovak term or phrase:odborne spôsobilá osoba pre verejné obstarávanie
English translation:person professionally competent in public procurement
Entered by: Igor Liba

20:50 Jul 6, 2008
Slovak to English translations [PRO]
Government / Politics / Public procurement
Slovak term or phrase: odborne spôsobilá osoba pre verejné obstarávanie
človek, ktorý má kompetenciu vyhlásiť verejné obstarávanie nad určitú hodnotu zákazky
Martin Kustek
person professionally competent / suitable in public procurement
Explanation:
uvadzam aj moznost "suitable" (ja by som vsak pouzil competent);
"suitable" pouziva zakon o verejnom obstaravani 25/2006 - prvy odkaz a napr. aj EU dokument Promoting Professionalism and Best Practice in Public Procurement Policies v druhom odkaze - napr. clanok. 2.

pouzitie treba konzultovat s klientom podla toho, ci si zela strikne dodrzat EU terminologiu.

Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Competent/responsible for public procurementLuciano Eduardo de Oliveira
4chartered procurement professional
janrendek
4person professionally competent / suitable in public procurement
Igor Liba


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Odborne spôsobilá osoba pre verejné obstarávanie.
Competent/responsible for public procurement


Explanation:
Alebo in charge of public procurement.

Luciano Eduardo de Oliveira
Brazil
Works in field
Native speaker of: Native in PortuguesePortuguese

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uncle: Agreed, you should just insert "person" somewhere :)
4 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
person professionally competent / suitable in public procurement


Explanation:
uvadzam aj moznost "suitable" (ja by som vsak pouzil competent);
"suitable" pouziva zakon o verejnom obstaravani 25/2006 - prvy odkaz a napr. aj EU dokument Promoting Professionalism and Best Practice in Public Procurement Policies v druhom odkaze - napr. clanok. 2.

pouzitie treba konzultovat s klientom podla toho, ci si zela strikne dodrzat EU terminologiu.




    Reference: http://www.oecd.org/dataoecd/6/35/39646945.pdf
    Reference: http://www.europarl.europa.eu/comparl/imco/studies/0704_publ...
Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 7

1471 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chartered procurement professional


Explanation:
Tento preklad vychádza z anglosaských reálií, t.j. nie je to doslovný (uši trhajúci) preklad, osobe s rodným jazykom anglickým bude zrozumiteľný.


--------------------------------------------------
Note added at 1471 days (2012-07-17 15:41:45 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Úplná nelokalizovaná verzia pôvodného označenia znie: Member of the Chartered Institute of Purchasing & Supply. Skratka: MCIPS


    Reference: http://www.cips.org/
janrendek
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak