KudoZ home » Slovak to English » Other

I would like the whole phrase below translated

English translation: Dear Jackie, as moderator of this SC, I 100% agree with the comments. Sorry.


21:40 Mar 1, 2002
Slovak to English translations [Non-PRO]
Slovak term or phrase: I would like the whole phrase below translated
Baráž
Družstvo umiestnené po základnej časti súťaže na 1. mieste odohrá baráž s družstvom umiestneným na 10. mieste BOSS Extraligy sezóny 2001 / 2002 o účasť v EXTRALIGE pre sezónu 2002 / 2003. Baráž sa odohrá na štyri víťazné stretnutia zo siedmich možných.
Baráž sa odohrá nasledovným spôsobom :
a) prvé dve stretnutia sa odohrajú na zimnom štadióne družstva Extraligy,
b) ďalšie dve stretnutia sa odohrajú na zimnom štadióne družstva I.ligy,
c) piate stretnutie sa odohrá na zimnom štadióne družstva Extraligy,
d) šieste stretnutie sa odohrá na zimnom štadióne družstva I.ligy,
e) prípadné siedme stretnutie sa odohrá na zimnom štadióne družstva Extraligy.

V BARÁŽI v prípade nerozhodného výsledku v riadnom hracom čase sa bude pokračovať nasledovne:
Po skončení riadneho hracieho času sa vykoná úprava ľadovej plochy (15 min.). Družstvá si vymenia strany a nasleduje predĺženie 2 x 10 min. ( po 10 minutách si družstvá vymenia strany). Keď jedno z družstiev dosiahne gól, stretnutie sa ukončí (tzv. zlatý gól). Pokiaľ by v predĺžení žiadne družstvo nedosiahlo gól, nasleduje úprava ľadovej plochy (15 min.) a stretnutie sa opäť predĺži o 2 x 10 min s podmienkami, ako je vyššie uvedené. Tak sa pokračuje aj ďalej až do dosiahnutia gólu.


Všeobecné ustanovenia :
Hosťovanie hráčov musí byť ukončené do 31. januára 2002, alebo musí byť povolené do konca sezóny 2002. Hráči, ktorí majú povolené hosťovanie do zahraničného klubu (transfér kartu) môžu nastúpiť vo všetkých súťažiach riadených SZĽH po 31. januári 2002 len v prípade, že toto hosťovanie, alebo prestup boli ukončené do 31. januára 2002.
Termín na zmenu súpisky pre A družstvá je v období od 27. do 29. decembra 2001.
Jackie
English translation:Dear Jackie, as moderator of this SC, I 100% agree with the comments. Sorry.
Explanation:
Please see my answer.
Selected response from:

ex-pat
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Jackie,
Jana Klembarova
5Dear Jackie, as moderator of this SC, I 100% agree with the comments. Sorry.
ex-pat


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Jackie,


Explanation:
this is not a phrase but a whole article. We all are happy to help with a word or a phrase, but I don't know about this....

Jana Klembarova
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uwe Kirmse: ProZ.com is no free translation service!
7 mins

agree  Csilla Sajo-Kmeczko
11 mins

agree  ex-pat
45 mins

agree  [Removed name]: You should hire someone to translate a text of this length. The prices generally range from US$ 0.05-0.10 per word. You can even post this job on this site for translators to bid on.
1 hr

agree  Pro Lingua
13 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Dear Jackie, as moderator of this SC, I 100% agree with the comments. Sorry.


Explanation:
Please see my answer.

ex-pat
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 36