KudoZ home » Slovak to English » Other

Ako sa mas?

English translation: How are you doing? / What's up?


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Slovak term or phrase:Ako sa mas?
English translation:How are you doing? / What's up?
Entered by: Ana Hermida

20:39 May 27, 2002
Slovak to English translations [Non-PRO]
Slovak term or phrase: Ako sa mas?
Ako sa mas? Uz si sa mi sto rokov neozvala. Aj ked musim priznat,
ze ja nie som o nic lepsi. Co mas nove? Dufam, ze je vsetko
ok. Kedy sa prides na nas pozriet? Ak budes mat cas tak nieco
napis. U nas je vsetko po starom, len sme v hroznom zhone a
nic nestihame. Inak aby som nezabudol, Katka mi hovorila, ze ti
pisala mail, ale ze sa jej to vratilo. Tak jej mas napisat ty,
aby ti mohla odpisat. Maj sa zatial a niekedy napis.
mishell
How are you doing? / What's up?
Explanation:
JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5How are you doing? / What's up?Jacek Krankowski
4How are you ?Kralicky


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
How are you doing? / What's up?


Explanation:
JK

Jacek Krankowski

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pro Lingua
17 mins
  -> Thank you!

agree  Eva Blanar
2 hrs
  -> Thank you!

agree  Csilla Sajo-Kmeczko
3 hrs
  -> Thank you!

agree  David Daduč
8 hrs
  -> Thank you!

agree  Irina Ivanova: The suggestion below is also correct.
10 hrs
  -> Thank you!

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
How are you ?


Explanation:
Another way to say it.

Kralicky
PRO pts in pair: 4