KudoZ home » Slovenian to English » Construction / Civil Engineering

BR

English translation: no.


19:54 Oct 22, 2007
Slovenian to English translations [PRO]
Law/Patents - Construction / Civil Engineering / cenitev parcel
Slovenian term or phrase: BR
Kontekst je cenilni zapisnik parcel (njive, gozdi, stavbisce, ...).
Gra za razpredelnico, kjer pise:

PARCELNA ST. KULTURA BR IZMERA m2

XX/XX vse njive 5 XXXX
XX/XY vsi travniki 5 XXXY

Ali kdo ve, kaj pomeni kratica BR v tem kontekstu?
Hvala lepa!

Giulia
Giulia Sandrin
Slovenia
English translation:no.
Explanation:
No. kot angleška okrajšava za number. Prišlo mi je namreč na pamet, da bi br lahko bilo krajše za "broj", kar je po slovensko številka.

Tudi iz konteksta, ki ga opisuješ, se ti zdi smiselno, da gre za številko, vendar, je nekdo uporabil napačen jezik. Mogoče je ves dokument, ki ga zdaj prevajaš, bil preveden iz npr. srbščine, pa je nekdo pozabil prevesti br. v št.

Spodaj sem prilepila dve povezavi, na katerih vidiš, da v srbščini pri oznakah parcel pogosto stoji še br., ki pa pomeni "broj" oziroma "številko".
Selected response from:

Ms.Straus
Slovenia
Grading comment
Hvala vsem za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bruto izmera
Helena Koželj
3 +1no.
Ms.Straus
1brez
Kolt


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
brez


Explanation:
Parcele spadajo v katastrske razrede in imajo opredeljene katastrske kulture (kakšna je vrsta oziroma namembnost zemljišča; njiva, travnik,...). Bi bilo mogoče, da pomeni br to, da zemljišče/parcela nima definirane katastrske kulture?

--------------------------------------------------
Note added at 2 h (2007-10-22 22:24:45 GMT)
--------------------------------------------------

Še vedno mi ni čisto jasno, kaj naj bi pomenil BR, a glede na dodatno pojasnilo glede števila parcel, oziroma razparceliranosti bi lahko šlo za parcelacijo zemljišča, torej za to, na koliko parcel je razdeljeno celotno zemljišče. Angleški izraz za to je land allotment.


    Reference: http://www.lgb.si/predpisi/Pvvp.htm
    Reference: http://www.geodetska-uprava.si/gu/Podatki/Zem_kat/Kat_klas/P...
Kolt
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
no.


Explanation:
No. kot angleška okrajšava za number. Prišlo mi je namreč na pamet, da bi br lahko bilo krajše za "broj", kar je po slovensko številka.

Tudi iz konteksta, ki ga opisuješ, se ti zdi smiselno, da gre za številko, vendar, je nekdo uporabil napačen jezik. Mogoče je ves dokument, ki ga zdaj prevajaš, bil preveden iz npr. srbščine, pa je nekdo pozabil prevesti br. v št.

Spodaj sem prilepila dve povezavi, na katerih vidiš, da v srbščini pri oznakah parcel pogosto stoji še br., ki pa pomeni "broj" oziroma "številko".

Example sentence(s):
  • (srbsko) Posed.list 684, parcela br. 1281/2
  • (črnogorsko-srbsko) katastarska parcela br. 536/6, objekat br. 1, poslovna zgrada u privredi, ukupne površine 539 m2 KO Drijenak - Kolašin

    Reference: http://www.belex.co.yu/prospekti/TIPLSGM.html
    Reference: http://www.vlada.cg.yu/minfin/vijesti.php?akcija=vijesti&id=...
Ms.Straus
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala vsem za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec
18 mins

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bruto izmera


Explanation:
Kolega geodet pravi, da gre za okrajšan izraz "bruto izmera v m2".

3, 5 itd. pa je kakovost zemljišča (5 je najslabša).

--------------------------------------------------
Note added at 11 h (2007-10-23 07:04:29 GMT)
--------------------------------------------------

PARCELNA ST. XX/XX
KULTURA vse njive 5
BR IZMERA m2 XXXX

Helena Koželj
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4