KudoZ home » Slovenian to English » Environment & Ecology

gorski udar

English translation: rock burst


18:57 Feb 17, 2009
Slovenian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
Slovenian term or phrase: gorski udar
nanaša se na naravni dogodek, ki je iz zavarovanja izključen
Sarah Cooper
Slovenia
English translation:rock burst
Explanation:
Praviloma se reče temu tudi: hribinski udar To je hipna odkrušitev materiala s stropa rova zaradi sprostitve notranjih napetosti v kamnini. Običajno v rudninah ker narašča napetost sosednjih kamnin do te mere, da pride do sproščanja in se gorski predel na tem območju dobesedno nato sesede.
2 link prikazuje tak hribinski udar.

Na spletu je mogoče najti še kup sinonimov, npr. pressure burst; mine shock in podobno...
Selected response from:

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rock burst
Tjasa Kuerpick
2nenaravni potres ( v gorah)
lirka
2 -2see explanationflebob
Summary of reference entries provided
gorski udari
Gordana Sujdovic

Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -2
see explanation


Explanation:
Gorski udar je hrvascina; nisem se slisal za izraz v slov. Morda mislijo manjski potres ( earthquake) ali pa plaz ( avalanche).

kaksen pa je kontekst?

flebob

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tjasa Kuerpick: to ne bo držalo, izjava priča o nepoznavanje materje
58 mins

neutral  Vito Smolej: Kaj pa Ti misliš, Tjaša - hic Rhodus, hic salta
10 hrs

disagree  darkokoporcic: Gorski udar je, kot kaže, vrsta potresa. Sodeč po analizi spletnih zadetkov se uporablja izključno v strokovnih krogih. Ni pa hrvaščina (čeprav mislim, da imajo podoben izraz za potres).
13 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
nenaravni potres ( v gorah)


Explanation:
Tudi jaz se nisem slisala za ta izraz v slovenscini; glede na referenco iz Srbije, morda ustreza zgornja oznaka.

na tvojem mestu bi vprasala narocnika, ali pa se resila z nenatancnim prevodom v smislu: "razlicni potresi (npr. naravni potresi, potresi v gorah, etc.)"

lirka
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 12

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
rock burst


Explanation:
Praviloma se reče temu tudi: hribinski udar To je hipna odkrušitev materiala s stropa rova zaradi sprostitve notranjih napetosti v kamnini. Običajno v rudninah ker narašča napetost sosednjih kamnin do te mere, da pride do sproščanja in se gorski predel na tem območju dobesedno nato sesede.
2 link prikazuje tak hribinski udar.

Na spletu je mogoče najti še kup sinonimov, npr. pressure burst; mine shock in podobno...


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_burst
    Reference: http://www.tat-ti.ch/fileadmin/user_upload/bilder/bilder_fai...
Tjasa Kuerpick
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: hvala za odgovor.





Reference comments


18 hrs
Reference: gorski udari

Reference information:
Uzrok umjetnih potresa su: eksplozije, obrušavanja ili slijeganja zbog kopanja (gorski udari)...
www.pasat-klesarstvo.hr/downloads/Rjecnik_Geoloskih_Pojmova...

Gordana Sujdovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8