KudoZ home » Slovenian to English » Medical: Pharmaceuticals

bolnik v splošno slabem stanju prehranjenosti

English translation: generally malnourished patient


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Slovenian term or phrase:bolnik v splošno slabem stanju prehranjenosti
English translation:generally malnourished patient
Entered by: Tina Kocevar Donkov

07:03 Jan 20, 2008
Slovenian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / SPC
Slovenian term or phrase: bolnik v splošno slabem stanju prehranjenosti
patient in a generally bad / unsatisfactory / serious state of undernourishment?

why not simply "serious undernourished patient" - hočem reči, kako komplicirano (gl original) moraj o zdravniki govoriti med seboj, da se razumejo?!
Vito Smolej
Germany
generally malnourished patient
Explanation:
generally mogoče bolj označuje splošno stanje, seriously je že resno stanje.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-01-20 19:58:59 GMT)
--------------------------------------------------

Kaheksija je izgubljanje telesne mase na račun propadanja mišic in bi bila lahko posledica slabe prehranjenosti, ne pa nujna. Tako da "cachexic patient" bi bil pacient, ki je že veliko shujšal.
"seriously" je za farmakopejo/medicino MANJ kot "severely". Severely je že Notfall :)
Selected response from:

Tina Kocevar Donkov
Slovenia
Grading comment
prav lepa hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2generally malnourished patientTina Kocevar Donkov
3seriously malnourished patient
Alenka Satler


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
seriously malnourished patient


Explanation:
lahko tudi tako

Example sentence(s):
  • Nutrition for the malnourished patient with chronic obstructive pulmonary disease
  • irreversible brain damage in a malnourished patient

    Reference: http://www.nature.com/ejcn/journal/v59/n10/full/1602222a.htm...
    Reference: http://www.eje-online.org/cgi/content/abstract/136/3/304
Alenka Satler
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
generally malnourished patient


Explanation:
generally mogoče bolj označuje splošno stanje, seriously je že resno stanje.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-01-20 19:58:59 GMT)
--------------------------------------------------

Kaheksija je izgubljanje telesne mase na račun propadanja mišic in bi bila lahko posledica slabe prehranjenosti, ne pa nujna. Tako da "cachexic patient" bi bil pacient, ki je že veliko shujšal.
"seriously" je za farmakopejo/medicino MANJ kot "severely". Severely je že Notfall :)

Example sentence(s):
  • Anorexics are generally malnourished (the medical term for general malnourishment and physical wasting is cachexia, which is usually associated with chronic disease).

    Reference: http://www.mentalhealthchannel.net/eatingdisorders/anorexia/...
Tina Kocevar Donkov
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
prav lepa hvala!
Notes to answerer
Asker: a) cachexic patient? b) Je "seriously" več/manj/ident "severely" za medicino/farmakopejo?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kolt
3 hrs

agree  Dinap
7 hrs