KudoZ home » Slovenian to German » Law: Contract(s)

zapade v plačilo

German translation: zur Zahlung fällig wird


10:41 Mar 5, 2007
Slovenian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / leasing
Slovenian term or phrase: zapade v plačilo
Gre za pogodbo o leasingu.
To je stavek:
"Pogodba pa preneha z dnem, k zapade v plačilo zadnja, to je XX-ta anuiteta."
A to pomeni, ko bo plačana XX-ta anuiteta? Ali ko bo zapadel rok za plačilo?

Hvala lepa!
Giulia
Giulia Sandrin
Slovenia
German translation:zur Zahlung fällig wird
Explanation:
...mit dem Tag, an dem die xx. Annuität zu Zahlung fällig wird.

Zadnjo anuiteta je treba plačati določen dan (naveden v podgodbi) in s tem dnem preneha tudi veljati leasing pogodba.
Selected response from:

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3zur Zahlung fällig wird
Tjasa Kuerpick
5die Zahlung verfällt
Alenka Satler


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
die Zahlung verfällt


Explanation:
Zahlung wird fällig, verfällt


    Reference: http://www.dpma.de/formulare/g6181.doc
    Reference: http://www.quarzsprung.de/kurse.htm
Alenka Satler
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
zur Zahlung fällig wird


Explanation:
...mit dem Tag, an dem die xx. Annuität zu Zahlung fällig wird.

Zadnjo anuiteta je treba plačati določen dan (naveden v podgodbi) in s tem dnem preneha tudi veljati leasing pogodba.

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Béatrice Leclercq
8 mins

agree  Urska Longer
12 mins

agree  Vito Smolej: smo
32 mins