KudoZ home » Spanish to Catalan » Engineering (general)

latiguillo

Catalan translation: maneguet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:latiguillo
Catalan translation:maneguet
Entered by: Ana Juliá

10:39 Nov 2, 2007
Spanish to Catalan translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / carretillas elevadoras
Spanish term or phrase: latiguillo
Sustitución de la botella de GPL
• Retirada de la botella vacía: comprobar que la válvula de la botella y la válvula de alimentación de la carretilla están cerradas.
• Colocación de una botella llena: comprobar el correcto apoyo y sujeción de la botella, y la conexión del ***latiguillo*** flexible.
• Recogida del equipo.
• Mediante agua jabonosa, comprobar que no hay fugas en las válvulas, en el ***latiguillo*** o en sus conexiones.
Ana Juliá
Spain
maneguet
Explanation:
Segons el Termcat:

-(Enginyeria mecànica) latiguillo → maneguet.

A més a més, en altres glossaris elaborats per organismes oficials també apareix la mateixa traducció:

Mecànic/a de manteniment: www.gencat.net/treball/doc/doc_32321560_1.PDF
Vocabulari de tallers de reparació: www.cpnl.cat/media/upload/pdf/TallerReparació_editora_grup_...
...

En tot cas, un "latiguillo" és un "tubo flexible que comunica dos conductos".
Selected response from:

Sílvia Miranda Sánchez
Grading comment
gràcies, Sílvia
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1maneguet
Sílvia Miranda Sánchez
3 +1tub flexible
Miquel Ferre


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tub flexible


Explanation:
Hola Ana,

Si "latiguillo del líquido de frenos" el tradueix el Termcat com a "tub flexible del fre", llavors "latiguillo de la bomba de combustible GLP (Gas Licuado de Petróleo)" haurà de traduir-se com a "tub flexible (del GLP)"

Que hi hagi sort

ca tub flexible del fre, m
es latiguillo
en brack hose

Definicions
ca: Tub que connecta la pressió de la bomba de fre a través dels tubs rígids fins al cilindre del fre col·locat a la roda, la qual es desplaça a causa del joc de la suspensió.



    Reference: http://www.termcat.cat/scripts/rwisapi.dll/@Termcat_dev.env
Miquel Ferre
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roser Pararols
6 mins
  -> Gràcies Roser

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
maneguet


Explanation:
Segons el Termcat:

-(Enginyeria mecànica) latiguillo → maneguet.

A més a més, en altres glossaris elaborats per organismes oficials també apareix la mateixa traducció:

Mecànic/a de manteniment: www.gencat.net/treball/doc/doc_32321560_1.PDF
Vocabulari de tallers de reparació: www.cpnl.cat/media/upload/pdf/TallerReparació_editora_grup_...
...

En tot cas, un "latiguillo" és un "tubo flexible que comunica dos conductos".

Example sentence(s):
  • www.cpnl.cat/media/upload/pdf/TallerReparació_editora_grup_30_164.pdf

    Reference: http://www.gencat.net/treball/doc/doc_32321560_1.PDF
    Reference: http://www.cpnl.cat/media/upload/pdf/TallerReparació_editora...
Sílvia Miranda Sánchez
Works in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
gràcies, Sílvia

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xavierbc: Exacte
1 hr
  -> Gràcies :)