KudoZ home » Spanish to Catalan » Finance (general)

ptmo

Catalan translation: ptec


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:ptmo
Catalan translation:ptec
Entered by: Ana Juliá

08:06 Apr 6, 2007
Spanish to Catalan translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / missatges SMS d'un banc
Spanish term or phrase: ptmo
Manifiesta conocer y aceptar las cond particulares de este ***ptmo*** con seg proteccion pagos y vida gratis.

Com s'abreviaria "prèstec"?
Ana Juliá
Spain
ptec
Explanation:
seguint una mica la lògica que han fet servir per al castellà ^_^
Selected response from:

Herminia Herrándiz Espuny
Spain
Grading comment
Gràcies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ptec
Herminia Herrándiz Espuny
3préstec
Laura Calvo Valdivielso


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ptec


Explanation:
seguint una mica la lògica que han fet servir per al castellà ^_^

Herminia Herrándiz Espuny
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Gràcies

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ariadna Martin: ha de portar punt final
1 hr
  -> gcs Ariadna, el punt es pot ometre perquè es tracta d'un SMS i la qëstió és "com més curt millor" ;)

agree  Aida GarciaPons: jo tmb ho he vist així.
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
préstec


Explanation:
Jo ho deixaria tal qual. No he trobat cap referència amb l'abreviació, sinó sempre la paraula completa.

Laura Calvo Valdivielso
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan