KudoZ home » Spanish to Catalan » Other

recibe

Catalan translation: t'envio una cordial salutació


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:recibe
Catalan translation:t'envio una cordial salutació
Entered by: smorales30

12:49 Aug 9, 2006
Spanish to Catalan translations [PRO]
Other
Spanish term or phrase: recibe
Recibe un cordial saludo,

Se trata de una carta formal pero utiliza 'tú'.
smorales30
t'envio una cordial salutació
Explanation:
Jo acabo totes les cartes formals que tradueixo amb "Salutacions," però si vols fer servir una frase amb verb i el tractament de tu, pots dir "T'envio una cordial salutació"
Selected response from:

Irene Cot
Spain
Grading comment
Gràcies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3t'envio una cordial salutació
Irene Cot
5 +2rep (les més cordials salutacions)
celiacp


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
t'envio una cordial salutació


Explanation:
Jo acabo totes les cartes formals que tradueixo amb "Salutacions," però si vols fer servir una frase amb verb i el tractament de tu, pots dir "T'envio una cordial salutació"

Irene Cot
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in category: 4
Grading comment
Gràcies

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Judith Payro: també em sembla una bona opció.
32 mins

agree  Ana Juliá
58 mins

agree  Maria Rosich Andreu: em sembla més natural aquesta opció
1 hr

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
rep (les més cordials salutacions)


Explanation:
saludos! (o salutacions! :) )

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2006-08-09 13:41:26 GMT)
--------------------------------------------------

Publicació Emails rebutsFins aviat i aprofitant la avinentesa rep unes cordials salutacions. David Tormo Benavent (16/4/2003) Salutacions. Em dic David Tormo, soc historiador i ...
www.webpersonal.net/romeu/emails.htm - 103k - En caché - Páginas similares

LINCAWEB. Presència de la llengua catalana al món. Opinions 3.<hr>Rep la meva salutació i, també, la meva més sincera enhorabona per la teva ... Salutacions cordials Aina Siquier Departament d'Internet Govern Balear ...
www.cercat.com/lincaweb/htm/opi3.html - 11k - En caché - Páginas similares


Salutació del batleAmb el desig que la teva visita virtual t’animi i serveixi perquè en un futur visitis Puigpunyent, rep les més cordials salutacions. ...
www2.ajpuigpunyent.net/organitzacio/salutacio.ct.html - 33k - En caché - Páginas similares


Viquipèdia:Fonts d'informació - Viquipèdia... hi ha molta feina a fer-hi. Rep una cordial salutació, Roberto. [edita] ... Salutacions. Salvador Peiró CAE ------------------------. [edita] ...
ca.wikipedia.org/wiki/Viquipèdia:Fonts_d'informació - 43k - En caché - Páginas similares


Usuari Discussió:Martorell/2005 12 - ViquipèdiaSense cap altre particular rep una cordial salutacio,. Daniel Soriano ... Salutacions cordials,. --Periku 17:28, 7 des 2005 (UTC). [edita] ...
ca.wikipedia.org/wiki/Usuari_Discussió:Martorell/2005_12 - 60k - En caché - Páginas similares


La Intraweb, una eina per a la comunicació il'aprenentatge en els ...Recorda que ho has de copiar a modules/coppermine/lang Rep una cordial salutació des de Blanes www.sapalomera.cat Rafel Torelló Salutacions Rafa ...
phobos.xtec.cat/.../web/index.php?option=com_simpleboard&Itemid=38&func=view&id=833&catid=10 - 25k - En caché - Páginas similares




celiacp
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Judith Payro: Sí. o (les meves salutacions cordials).
6 mins
  -> gràcies!!

agree  Ana Juliá
33 mins
  -> gràcies!!