KudoZ home » Spanish to Catalan » Other

ocra

Catalan translation: ocra


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:ocra
Catalan translation:ocra
Entered by: Aida GarciaPons

07:00 Aug 26, 2002
Spanish to Catalan translations [Non-PRO]
/ cuines
Spanish term or phrase: ocra
ésla mateixa recepta d'abans, la de muamba de peix.
el text diu: "Sacamos los extremos de los ocras y los cortamos en dos, horizontalmente."

Aquest ingrdient surt a moltes altres receptes i no sé pas què és...
Aida GarciaPons
United States
ocra
Explanation:
Esta misma receta se elabora en Turquía acompañada de ocra, una verdura que es el fruto del malvavisco, muy valorada en aquellas latitudes e imposible de encontrar aquí. En este caso se sustituyen las berenjenas por la ocra

El Periodico on line
... Ir a índice Coses de la vida Canvis en la dieta dels catalans L'explicació Ve
de la pàgina anterior. de la dieta dels immigrants. L'ocra, per exemple, pot ...
www.elperiodico.es/EDICION/ED020218/ CAT/CARP01/tex020.asp - 65k - En caché

El Periodico on line
... Iuca, ocra, vitacola, plàtans mascles (atenció, incomestibles crus), guaiabes
i desenes d'hortalisses i fruites més, d'orígens tan dispars com Tailàndia ...
www.elperiodico.es/EDICION/ED020218/ CAT/CARP01/tex019.asp - 62k
Selected response from:

OneDocument, S.L.
Spain
Grading comment
Gràcies per les referències, m'han servit força.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5okra/lady's fingers
Amanda Tozer
4 +1ocra
OneDocument, S.L.


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ocra


Explanation:
Esta misma receta se elabora en Turquía acompañada de ocra, una verdura que es el fruto del malvavisco, muy valorada en aquellas latitudes e imposible de encontrar aquí. En este caso se sustituyen las berenjenas por la ocra

El Periodico on line
... Ir a índice Coses de la vida Canvis en la dieta dels catalans L'explicació Ve
de la pàgina anterior. de la dieta dels immigrants. L'ocra, per exemple, pot ...
www.elperiodico.es/EDICION/ED020218/ CAT/CARP01/tex020.asp - 65k - En caché

El Periodico on line
... Iuca, ocra, vitacola, plàtans mascles (atenció, incomestibles crus), guaiabes
i desenes d'hortalisses i fruites més, d'orígens tan dispars com Tailàndia ...
www.elperiodico.es/EDICION/ED020218/ CAT/CARP01/tex019.asp - 62k



    www.elcomercio-sa.es/gastronomia/ recetas/guisos/guisocordero.htm
OneDocument, S.L.
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
Grading comment
Gràcies per les referències, m'han servit força.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lidius: Segons el Termcat, en català és "ocra" (fem.!!!) o gombo (masc.). I, en castellà, en diuen "quingombó" i no "ocra". Curiós, oi?
1 hr

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
okra/lady's fingers


Explanation:
s'escriu amb "k" i no amb "c". Es diu també "lady's fingers"

Amanda Tozer
Native speaker of: English