KudoZ home » Spanish to Catalan » Textiles / Clothing / Fashion

zapatillero

Catalan translation: sabatiller // sabater


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:zapatillero
Catalan translation:sabatiller // sabater
Entered by: Herminia Herrándiz Espuny

16:27 Aug 10, 2006
Spanish to Catalan translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
Spanish term or phrase: zapatillero
Conjunto de mochila con carro desmontable, zapatillero y portatodo modelo Motor Car,

algú sap com es diu en català? gràcies! ^_^
Herminia Herrándiz Espuny
Spain
sabatiller
Explanation:
Crec que és això. Salutacions!
Selected response from:

Judith Payro
Brazil
Grading comment
moltes gràcies, el client ha acceptat sabatiller per diferenciar-ho de "sabater" com a moble robust :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sabater
Irene Cot
4sabatiller
Cristina Navarro-Soto
4sabatiller
Judith Payro


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sabatiller


Explanation:
Crec que és això. Salutacions!


    Reference: http://www.elements.es/afegirproducte.cfm?codiprod=5201108&i...
    Reference: http://www.claror.org/botigueta/la_botigueta_del_claror.htm
Judith Payro
Brazil
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in category: 4
Grading comment
moltes gràcies, el client ha acceptat sabatiller per diferenciar-ho de "sabater" com a moble robust :)

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sabatiller


Explanation:
He trobat el terme sabatiller (he afegit un link), però personalment penso que també es pot dir porta sabates o compartiment porta sabates. Sort!


    Reference: http://www.claror.org/esport/seccions/basquet/Equipatge.htm
Cristina Navarro-Soto
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sabater


Explanation:
Al Gran Dicc. d'Enciclopèdia Catalana, la definició de sabater és "MOBL Moble fet especialment per guardar-hi sabates", i sabatiller no hi surt com a entrada!!

Irene Cot
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan