KudoZ home » Spanish to Catalan » Tourism & Travel

local de alterne

Catalan translation: casa de cites/barrets


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:local de alterne
Catalan translation:casa de cites/barrets
Entered by: Sergi Callau

19:36 Feb 14, 2006
Spanish to Catalan translations [Non-PRO]
Tourism & Travel
Spanish term or phrase: local de alterne
Algú conéix una manera formal d'anomenar aquest tipus de local?
El DIEC diu "local de cambreres, de diversió o de companyia", però cap d'aquestes alternatives no m'acaba de convèncer
Carlos Hernández
Spain
casa de cites
Explanation:
a la manera tradicional

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-14 20:57:44 GMT)
--------------------------------------------------

alternativament: casa de barrets ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-14 21:04:42 GMT)
--------------------------------------------------

alternativament: casa de barrets ;-)
Selected response from:

Sergi Callau
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5prostíbul
celiacp
5casa de citesSergi Callau
4local de companyia
Judith Payro


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
local de companyia


Explanation:
De les que proposes, és la que em sembla més natural. D'altra banda, he trobat aquest link, que utilitza aquesta expressió:

http://www.esquerra.org/web_nova/arxius/en68.pdf
Ha estat treballadora sexual, ha regentat locals de companyia a diferents ciutats de l'Estat...

Judith Payro
Brazil
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
casa de cites


Explanation:
a la manera tradicional

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-14 20:57:44 GMT)
--------------------------------------------------

alternativament: casa de barrets ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-14 21:04:42 GMT)
--------------------------------------------------

alternativament: casa de barrets ;-)

Sergi Callau
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
prostíbul


Explanation:
es un término que se utiliza para designar este tipo de locales

celiacp
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish