KudoZ home » Spanish to Czech » Mechanics / Mech Engineering

clavijas de index y sus orificios

Czech translation: rejstříková tlačítka a jejich otvory


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:clavijas de index y sus orificios
Czech translation:rejstříková tlačítka a jejich otvory
Entered by: Martin König

12:46 Feb 22, 2008
Spanish to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / manual
Spanish term or phrase: clavijas de index y sus orificios
mela by to být součást tiskařského lisu.. je tam pouze vypsáno co je potřeba zkontrolovat, takže kontext by stejně nepomohl....
Prudilova
United Kingdom
rejstříková tlačítka a jejich otvory
Explanation:
Tenhle překlad mi ihned vyskočil v hlavě, ale bohužel nemám, jak to dokázat.
Zní to odborně, že? Nicméně na tom netrvám...

--------------------------------------------------
Note added at 4 dnů (2008-02-27 10:35:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Juchů!
Selected response from:

Martin König
Grading comment
Kazdopadne to bylo spravne:)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Tiskací tlačítka -ukazovatelé - indexy a jejich otvorykurecova
3rejstříková tlačítka a jejich otvory
Martin König


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Tiskací tlačítka -ukazovatelé - indexy a jejich otvory


Explanation:
Tiskací tlačítka -ukazovatelé - indexy a jejich otvory

Example sentence(s):
  • Tiskací tlačítka/ukazovatelé/ indexy a jejich otvory
kurecova
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 7

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rejstříková tlačítka a jejich otvory


Explanation:
Tenhle překlad mi ihned vyskočil v hlavě, ale bohužel nemám, jak to dokázat.
Zní to odborně, že? Nicméně na tom netrvám...

--------------------------------------------------
Note added at 4 dnů (2008-02-27 10:35:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Juchů!

Martin König
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 3
Grading comment
Kazdopadne to bylo spravne:)