KudoZ home » Spanish to Dutch » Art/Literary

cf infra

Dutch translation: de sterrenhemel van die zomernacht drong het venster binnen, roerde zich doorheen de slaperigheid...


17:43 Jul 4, 2002
Spanish to Dutch translations [PRO]
Art/Literary
Spanish term or phrase: cf infra
behoorlijk ingewikkelde zinswending (vind ik toch):

[todas las estrellas de aquella noche de verano entraban por la ventanilla junto con] el sopor oscuro de los naranjos que podía confundirse con la plenitud de los sentidos
dpieters
Dutch translation:de sterrenhemel van die zomernacht drong het venster binnen, roerde zich doorheen de slaperigheid...
Explanation:
van sinaasappelbomen die zich meester maakte van onze zintuigen
Selected response from:

Koen Van Beylen
Belgium
Grading comment
hier kan ik me toch al iets bij voorstellen
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1de sterrenhemel van die zomernacht drong het venster binnen, roerde zich doorheen de slaperigheid...Koen Van Beylen
4Alle sterren van die zomernacht kwamen binnen door het raampje ...marleen


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Alle sterren van die zomernacht kwamen binnen door het raampje ...


Explanation:
samen met de slaapverwekkende donkerte van de sinaasappelbomen die kon versmelten met de volheid van de zinnen...

marleen
Spain
PRO pts in pair: 22

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
de sterrenhemel van die zomernacht drong het venster binnen, roerde zich doorheen de slaperigheid...


Explanation:
van sinaasappelbomen die zich meester maakte van onze zintuigen

Koen Van Beylen
Belgium
PRO pts in pair: 3
Grading comment
hier kan ik me toch al iets bij voorstellen

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anneken: klinkt erg mooi!
12 hrs