KudoZ home » Spanish to Dutch » Construction / Civil Engineering

trabajar por autogestión

Dutch translation: in eigen beheer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:trabajar por autogestión
Dutch translation:in eigen beheer
Entered by: Adela Van Gils

09:05 Sep 10, 2006
Spanish to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Construction / Civil Engineering
Spanish term or phrase: trabajar por autogestión
con disposicion a trabajar por autogestión

in staat zijn te werken aan zelfbestuur
of

in staat zijn zelf de organisatie/het bestuur in handen te nemen

ik ben niet zeker van 'por'

bedankt.
Adela Van Gils
Netherlands
zelfstandig opereren
Explanation:
Ik ben twee teksten tegen gekomen waar deze term in voorkomt, en beiden lijken te betekenen "zelfstandig opereren/uitvoeren" of "in eigen beheer uitvoeren".

Zie urls.
Selected response from:

Joost Elshoff
Grading comment
bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zelfstandig opereren
Joost Elshoff
3zelfstandig werkenJan Verschoor


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zelfstandig werken


Explanation:
Hallo Adela, ik ken geen context, maar zou het niet "gewoon" kunnen betekenen: in staat zellfstandig te werken.

Succes

Jan Verschoor
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zelfstandig opereren


Explanation:
Ik ben twee teksten tegen gekomen waar deze term in voorkomt, en beiden lijken te betekenen "zelfstandig opereren/uitvoeren" of "in eigen beheer uitvoeren".

Zie urls.


    Reference: http://www.diariolavoz.net/seccion.asp?pid=18&sid=1755¬id...
    Reference: http://www.diariolavoz.net/seccion.asp?pid=18&sid=440¬id=...
Joost Elshoff
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
bedankt.