KudoZ home » Spanish to Dutch » Law (general)

Otorgamiento y autorización

Dutch translation: Verlening en machtiging


12:48 Jan 16, 2008
Spanish to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Spanish term or phrase: Otorgamiento y autorización
Is een titeltje in een volmachtakte. Het stukje dat volgt op "otargamiento y autorización" gaat over gegevenbescherming (protección de datos), daarna komen er een hele reeks bevestigingen (bevestiging van identiteit, inhoud, enz - doy fe)

Kan iemand me helpen bij het vinden van een geschikte vertaling?
Els84
Dutch translation:Verlening en machtiging
Explanation:
Een andere mogelijkheid.
Selected response from:

Mara Brans
Spain
Grading comment
Bedankt, lijkt me de beste oplossing
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Verlening en machtiging
Mara Brans
4(het)verlijden (van akte door notaris) en volmacht
Adela Van Gils


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(het)verlijden (van akte door notaris) en volmacht


Explanation:
zie Van Dale

Adela Van Gils
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 34

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Verlening en machtiging


Explanation:
Een andere mogelijkheid.

Mara Brans
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 20
Grading comment
Bedankt, lijkt me de beste oplossing