KudoZ home » Spanish to Dutch » Law (general)

A.A.

Dutch translation: A la atención de...


20:50 Jul 10, 2008
Spanish to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Spanish term or phrase: A.A.
A.A. Francisco Hernandez ....
Nina Breebaart
Netherlands
Dutch translation:A la atención de...
Explanation:
Als het document inderdaad gericht is aan diegene die bovenaan vermeld staat, zou dit; ter attentie van... kunnen betekenen. Of inderdaad gewoon: 'aan'.
Hoewel ik de afkorting A.A. in deze hoedanigheid nergens tegenkom in mijn woordenboeken.

--------------------------------------------------
Note added at 17 uren (2008-07-11 13:54:36 GMT)
--------------------------------------------------

Nina, om er nog even op door te gaan; ik zou in elk geval niet gokken. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je de afkorting onvertaals laten met de toevoeging [afkorting onbekend]

succes.
Selected response from:

Niet meer actief
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3A la atención de...Niet meer actief
2Asociaciones
Marleen Pieper


Discussion entries: 2





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Asociaciones


Explanation:
Het is een gokje, maar ik kom AA.VV. ook tegen op internet. Dit kan betekenen: Autori Vari (Italian: Various Authors)http://acronyms.thefreedictionary.com/AA.VV
of: Asociaciones de Vecinos http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=584897
In van Dale staat AA.EE. als Asuntos Exteriores.
Ik zou het in die hoek zoeken.


--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-07-11 07:30:49 GMT)
--------------------------------------------------

Als het voor Mexico is, kan het ook Agente Aduanal betekenen. http://www.aseconsa.com.mx/Circulares AAA/2006/circular 691_...
Zonder verdere context blijft het gokken voor mij...

Marleen Pieper
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
A la atención de...


Explanation:
Als het document inderdaad gericht is aan diegene die bovenaan vermeld staat, zou dit; ter attentie van... kunnen betekenen. Of inderdaad gewoon: 'aan'.
Hoewel ik de afkorting A.A. in deze hoedanigheid nergens tegenkom in mijn woordenboeken.

--------------------------------------------------
Note added at 17 uren (2008-07-11 13:54:36 GMT)
--------------------------------------------------

Nina, om er nog even op door te gaan; ik zou in elk geval niet gokken. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je de afkorting onvertaals laten met de toevoeging [afkorting onbekend]

succes.

Niet meer actief
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 25
Notes to answerer
Asker: Ik denk dat het inderdaad om 'ter attentie van' gaat.