KudoZ home » Spanish to Dutch » Law/Patents

en prueba de conformidad

Dutch translation: ten blijke van hun instemming, ten blijke van hun akkoord


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:en prueba de conformidad
Dutch translation:ten blijke van hun instemming, ten blijke van hun akkoord
Entered by: Koen Van Beylen

15:09 Jul 5, 2002
Spanish to Dutch translations [PRO]
Law/Patents
Spanish term or phrase: en prueba de conformidad
Y en prueba de conformidad, ambas partes firman en presente documento por duplicado...
Koen Van Beylen
Belgium
ten blijke van hun instemming, ten blijke van hun akkoord
Explanation:
dit zijn slechts enkele suggesties
(cf. juridisch woordenboek NL-SP van M.C. Oosterveld en J.B. Vuyk...)
zie ook tal van treffers via Google
Selected response from:

Richard K
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ten blijke van hun instemming, ten blijke van hun akkoordRichard K
3"als bewijs"Heleen Hoogenboezem
3controle van de werking van het systeem
Chantal Henno


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
controle van de werking van het systeem


Explanation:
of:
beproeving van conformiteit
zie eurodicautom

Chantal Henno
Native speaker of: Native in DutchDutch

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
ten blijke van hun instemming, ten blijke van hun akkoord


Explanation:
dit zijn slechts enkele suggesties
(cf. juridisch woordenboek NL-SP van M.C. Oosterveld en J.B. Vuyk...)
zie ook tal van treffers via Google

Richard K
Belgium
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 20

20 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
"als bewijs"


Explanation:
"en prueba" is mijns inziens sterker, dan een blijk van of iets dergelijks. Vandaar dat ik 'bewijs' zou vertalen

Heleen Hoogenboezem
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch