KudoZ home » Spanish to Greek » Cooking / Culinary

Descalcificación / descalcificar

Greek translation: αφαλάτωση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:Descalcificación / descalcificar
Greek translation:αφαλάτωση
Entered by: Katerina Kallitsi

17:21 Jun 17, 2005
Spanish to Greek translations [PRO]
Cooking / Culinary
Spanish term or phrase: Descalcificación / descalcificar
- Descalcificar la hervidora regularmente, para ello se recomienda utilizar el producto descalsificante ΧΧΧ(siguiendo las instrucciones del uso del mismo).
Katerina Kallitsi
αφαλάτωση
Explanation:
"...Κάθε βδομάδα να απομακρύνονται οι ρητίνες από το φίλτρο νερού (αφαλάτωση) με ειδικό αλάτι (χλωριούχο σόδα). Έτσι θα αποφευχθεί η συσσώρευση αλάτων στο εσωτερικό των σωληνώσεων της μηχανής του καφέ, επιδιώκοντας νερό με τουλάχιστον 9 γαλλικούς βαθμούς σκληρότητας..."

και

"...Αφαλάτωση:. H δηµιουργία αλάτων στη συσκευή είναι αναπόφευκτη. H κατα. τακτά χρονικά
διαστήµατο (µετά από 40 κύκλους φιλτραρίοµατος)..."


--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 0 min (2005-06-18 07:21:27 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, χτύπησε στην κωδικοποίηση από την αντιγραφή/επικόλληση. Ιδού:
\"...Αφαλάτωση: Η δημιουργία αλάτων στη συσκευή είναι αναπόφευκτη. Η κατά τακτά χρονικά διαστήματα (μετά από 40 κύκλους φιλτραρίσματος) αφαλάτωση...\"
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1αφαίρεση αλάτωνKonstantinos Tsanakas
4αφαλάτωση
Katerina Athanasaki
4απομακρύνω/απομάκρυνση ασβεστίουMargarita Dimitriou


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Descalcificaciσn / descalcificar
αφαίρεση αλάτων


Explanation:
./

Konstantinos Tsanakas
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou
23 mins

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Descalcificaciσn / descalcificar
απομακρύνω/απομάκρυνση ασβεστίου


Explanation:
καθαρίζω/απομακρύνω το ασβέστιο από το βραστήρα

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2005-06-17 17:45:54 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης, αποτιτανώνω το βραστήρα

Margarita Dimitriou

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Descalcificaciσn / descalcificar
αφαλάτωση


Explanation:
"...Κάθε βδομάδα να απομακρύνονται οι ρητίνες από το φίλτρο νερού (αφαλάτωση) με ειδικό αλάτι (χλωριούχο σόδα). Έτσι θα αποφευχθεί η συσσώρευση αλάτων στο εσωτερικό των σωληνώσεων της μηχανής του καφέ, επιδιώκοντας νερό με τουλάχιστον 9 γαλλικούς βαθμούς σκληρότητας..."

και

"...Αφαλάτωση:. H δηµιουργία αλάτων στη συσκευή είναι αναπόφευκτη. H κατα. τακτά χρονικά
διαστήµατο (µετά από 40 κύκλους φιλτραρίοµατος)..."


--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 0 min (2005-06-18 07:21:27 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, χτύπησε στην κωδικοποίηση από την αντιγραφή/επικόλληση. Ιδού:
\"...Αφαλάτωση: Η δημιουργία αλάτων στη συσκευή είναι αναπόφευκτη. Η κατά τακτά χρονικά διαστήματα (μετά από 40 κύκλους φιλτραρίσματος) αφαλάτωση...\"

Katerina Athanasaki
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ