KudoZ home » Spanish to Greek » Cooking / Culinary

protector térmico de seguridad

Greek translation: θερμική ασφάλεια (για προστασία από υπερθέρμανση)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:protector térmico de seguridad
Greek translation:θερμική ασφάλεια (για προστασία από υπερθέρμανση)
Entered by: Katerina Kallitsi

17:40 Jun 17, 2005
Spanish to Greek translations [PRO]
Cooking / Culinary
Spanish term or phrase: protector térmico de seguridad
- El piloto luminoso del interruptor se iluminará mientras esté funcionando.
- Cuando el agua ha hervido el aparato se desconecta automáticamente quedando el interruptor en posición “0”.
- Se puede volver a conectar el aparato mediante el interruptor y una vez el protector térmico de seguridad ha tenido el suficiente tiempo para enfriarse.
Katerina Kallitsi
θερμική ασφάλεια (για προστασία από υπερθέρμανση)
Explanation:
Διαφέρει από το θερμοστάτη (termostato) όπως μπορείς να δεις και σε πολλά σάιτ.
Θερμική ασφάλεια για προστασία από υπερθέρμανση;
www.parimed.gr/c5/fango.htm

Θερμοστάτης και θερμική ασφάλεια για προστασία υπερθέρμανσης...
www.econpa.gr/product_info/?Pid=105

Selected response from:

xxxx-Translator
Grading comment
Ευχαριστώ, Στέλλα
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3θερμοστάτης ασφαλείαςKonstantinos Tsanakas
4θερμική ασφάλεια (για προστασία από υπερθέρμανση)xxxx-Translator


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
protector térmico de seguridad
θερμοστάτης ασφαλείας


Explanation:
./

Konstantinos Tsanakas
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou
2 mins

agree  Margarita Dimitriou
1 hr

agree  Katerina Athanasaki
13 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
protector tιrmico de seguridad
θερμική ασφάλεια (για προστασία από υπερθέρμανση)


Explanation:
Διαφέρει από το θερμοστάτη (termostato) όπως μπορείς να δεις και σε πολλά σάιτ.
Θερμική ασφάλεια για προστασία από υπερθέρμανση;
www.parimed.gr/c5/fango.htm

Θερμοστάτης και θερμική ασφάλεια για προστασία υπερθέρμανσης...
www.econpa.gr/product_info/?Pid=105



xxxx-Translator
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ, Στέλλα