KudoZ home » Spanish to Greek » Cosmetics, Beauty

exfoliantes

Greek translation: απολεπιστικός


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:exfoliante
Greek translation:απολεπιστικός
Entered by: Natassa Iosifidou

17:10 Nov 6, 2007
Spanish to Greek translations [PRO]
Cosmetics, Beauty / cosmeticos
Spanish term or phrase: exfoliantes
... y suaves componentes exfoliantes
Maria Arelaki
απολεπιστικός
Explanation:
απολεπιστικά συστατικά/στοιχεία/παράγοντες

Compuesto o activo que elimina las células más superficiales por desprendimiento o desmenuzamiento de la capa córnea de la piel.
www.portalcosmetico.info/E.htm

Dicho de un producto cosmético que elimina las células muertas de la piel.
www.infoconsumo.es/consa3/ES/seminar/gloss_m2_es.htm
Selected response from:

Natassa Iosifidou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6απολεπιστικός
Natassa Iosifidou
4 +3απολέπισης
Ioanna Orfanoudaki


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
exfoliante
απολεπιστικός


Explanation:
απολεπιστικά συστατικά/στοιχεία/παράγοντες

Compuesto o activo que elimina las células más superficiales por desprendimiento o desmenuzamiento de la capa córnea de la piel.
www.portalcosmetico.info/E.htm

Dicho de un producto cosmético que elimina las células muertas de la piel.
www.infoconsumo.es/consa3/ES/seminar/gloss_m2_es.htm

Natassa Iosifidou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Athanasaki
20 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Maria Karra
29 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Antonia Keratsa
2 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Danae Ferri: (περιέχει, υποθέτω) απολεπιστικούς παράγοντες
3 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  sassa: Όπως λέει και η Δανάη: απολεπιστικοί παράγοντες. S. :)
5 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  xxxd_vachliot
18 hrs
  -> Ευχαριστώ! :)

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
απολέπισης


Explanation:
συστατικά ήπιας/απαλής απολέπισης

Ioanna Orfanoudaki
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou: Κι αυτή η πρόταση ακούγεται ωραία.
2 hrs
  -> Ευχαριστώ.

agree  sassa: Πιο κατάλληλο για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Θα πρότεινα το "ήπια συστατικά απολέπισης" (suaves componentes - το suaves προσδιορίζει το componentes) salu2 -- S.
5 hrs
  -> Ευχαριστώ.Η αλήθεια είναι ότι δίστασα ανάμεσα στα δύο, αλλά δε βρήκα πουθενά αναφορά σε "ήπια συστατικά", αν και το suaves στο πρωτότυπο προσδιορίζει το componentes, σε γενικές γραμμές αναφερόμαστε στην απολέπιση ως ήπια παρά στα συστατικά.

agree  xxxd_vachliot: Συμφωνώ με την αρχική σου πρόταση: "συστατικά ήπιας απολέπισης" (σωστή στα Ελληνικά).
18 hrs