KudoZ home » Spanish to Greek » Cosmetics, Beauty

definición

Greek translation: ξεχωρίζει/ δίνει σχήμα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:definición
Greek translation:ξεχωρίζει/ δίνει σχήμα
Entered by: Maria Arelaki

10:48 Mar 14, 2008
Spanish to Greek translations [PRO]
Cosmetics, Beauty / mousse
Spanish term or phrase: definición
CURL MOUSSE Proporciona definición y fijación óptima del rizo
Maria Arelaki
ξεχωρίζει
Explanation:
"Ξεχωρίζει και σταθεροποιεί τις μπούκλες".

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-03-14 10:52:05 GMT)
--------------------------------------------------

Ή και -πιο ελεύθερα- "τονίζει".

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-03-14 10:56:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ακόμα και "δίνει σχήμα"...

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-03-14 11:19:55 GMT)
--------------------------------------------------

Βρήκα και το "διαχωρισμός" αλλά δεν μου αρέσει.
Selected response from:

Danae Ferri
Norway
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ξεχωρίζει
Danae Ferri
2νεύρο
Valentini Mellas


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ξεχωρίζει


Explanation:
"Ξεχωρίζει και σταθεροποιεί τις μπούκλες".

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-03-14 10:52:05 GMT)
--------------------------------------------------

Ή και -πιο ελεύθερα- "τονίζει".

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-03-14 10:56:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ακόμα και "δίνει σχήμα"...

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-03-14 11:19:55 GMT)
--------------------------------------------------

Βρήκα και το "διαχωρισμός" αλλά δεν μου αρέσει.

Danae Ferri
Norway
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioanna Orfanoudaki: με το δίνει σχήμα, είναι και όρος που χρησιμοποιείται σε διαφημίσεις, βλ. http://www.pantene.gr/stylist/perfect_curls.php?tool=1
25 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ, Ιωάννα!

agree  Katerina Athanasaki: Εμένα όλα μου αρέσουν!
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ, Κατερίνα!

agree  sassa: Το "δίνει σχήμα" νομίζω δένει ωραία και με τα επόμενα. :)
2 hrs
  -> Eυχαριστώ, Σάσα! Καλό βράδυ!

agree  Natassa Iosifidou: Ναι, ναι "δίνει σχήμα".
1 day2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νατάσα!

47 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
νεύρο


Explanation:
Μία εναλλακτική λύση για τη λέξη

Δίνει νεύρο και σχήμα στις μπούκλες, ενώ αφαιρείται εύκολα με νερό χωρίς να ... DEFINITION WAX – PRIORI - Τιμή: €. Κερί για κανονικό κράτημα το οποίο δεν ...
www.beautynet.gr/default.asp?ElementId=59674


Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4