KudoZ home » Spanish to Greek » Cosmetics, Beauty

seborreica

Greek translation: υπερβολική/έντονη/αυξημένη έκκριση σμήγματος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:exceso de secrecion seborreica
Greek translation:υπερβολική/έντονη/αυξημένη έκκριση σμήγματος
Entered by: Maria Arelaki

11:58 Mar 14, 2008
Spanish to Greek translations [PRO]
Cosmetics, Beauty / shampoo
Spanish term or phrase: seborreica
Para cueros cabelludos con exceso de secreción seborreica
Maria Arelaki
βλ. παρακάτω
Explanation:
Με υπερβολική/έντονη/αυξημένη έκκριση σμήγματος
ή
με υπερβολική/έντονη/αυξημένη σμηγματόρροια

Το seborreica είναι επίθετο.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-03-14 12:09:53 GMT)
--------------------------------------------------

Λιπαρή σμηγματόρροια: Οφείλεται σε *υπερβολική έκκριση σμήγματος* η οποία προκαλεί ένα είδος λασπώδους πιτυρίδας. Σε αυτή την περίπτωση το σμήγμα δεν ξεκολλά, αλλά πέφτει με τη μορφή μεγάλων πλακών όταν βουρτσίζουμε τα μαλλιά.
Η συγκεκριμένη μορφή σμηγματόρροιας προκαλεί μεγαλύτερη ανησυχία αφού είναι λιγότερο εμφανής, αλλά σοβαρότερης μορφής, διότι εμποδίζει τελείως την αναπνοή του τριχωτού της κεφαλής.
http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=750
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3βλ. παρακάτω
Katerina Athanasaki
5υπερβολική έκκριση σμήγματος
Ioanna Orfanoudaki


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
βλ. παρακάτω


Explanation:
Με υπερβολική/έντονη/αυξημένη έκκριση σμήγματος
ή
με υπερβολική/έντονη/αυξημένη σμηγματόρροια

Το seborreica είναι επίθετο.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-03-14 12:09:53 GMT)
--------------------------------------------------

Λιπαρή σμηγματόρροια: Οφείλεται σε *υπερβολική έκκριση σμήγματος* η οποία προκαλεί ένα είδος λασπώδους πιτυρίδας. Σε αυτή την περίπτωση το σμήγμα δεν ξεκολλά, αλλά πέφτει με τη μορφή μεγάλων πλακών όταν βουρτσίζουμε τα μαλλιά.
Η συγκεκριμένη μορφή σμηγματόρροιας προκαλεί μεγαλύτερη ανησυχία αφού είναι λιγότερο εμφανής, αλλά σοβαρότερης μορφής, διότι εμποδίζει τελείως την αναπνοή του τριχωτού της κεφαλής.
http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=750

Katerina Athanasaki
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sassa: :)
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Σάσσα!

agree  Natassa Iosifidou: Γεια σου Κατερίνα!
1 day1 hr
  -> Γεια σου κι εσένα, Νατάσσα! Ευχαριστώ!

agree  Danae Ferri
1 day1 hr
  -> Ευχαριστώ, Δανάη!

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
υπερβολική έκκριση σμήγματος


Explanation:
υπερβολική έκκριση σμήγματος

Ioanna Orfanoudaki
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4