KudoZ home » Spanish to Greek » Cosmetics, Beauty

remodelante

Greek translation: αναμόρφωση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:remodelante
Greek translation:αναμόρφωση
Entered by: Maria Arelaki

09:35 Apr 1, 2008
Spanish to Greek translations [PRO]
Marketing - Cosmetics, Beauty / EMULSIÓN ANTICELULÍTICA
Spanish term or phrase: remodelante
aporta el cuidado remodelante más exótico y aromático
Maria Arelaki
αναμόρφωση
Explanation:
Remodelar: Reformar algo, modificando alguno de sus elementos, o variando su estructura.

Ίσως θα μπορούσες να πεις "φροντίδα αναμόρφωσης"

--------------------------------------------------
Note added at 58 minutos (2008-04-01 10:33:46 GMT)
--------------------------------------------------

Το συνάντησα και ως αναπλαστική φροντίδα ή φροντίδα ανάπλασης
http://www.pharmapoli.com/?co=products&prod_id=747
http://www.beautycom.gr/jproduct.asp?globalBrandid=73&produc...
Selected response from:

Marina Kazila
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1αναμόρφωση
Marina Kazila
4επανορθωτική φροντίδα
Antonia Keratsa


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
επανορθωτική φροντίδα


Explanation:
www.macrovita.gr, auravitae.gr

Ο όρος χρησιμοποιείται γενικά σε ινστιτούτα και σε ενδείξεις καλλυντικών κλπ

Antonia Keratsa
Native speaker of: Native in GreekGreek

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
αναμόρφωση


Explanation:
Remodelar: Reformar algo, modificando alguno de sus elementos, o variando su estructura.

Ίσως θα μπορούσες να πεις "φροντίδα αναμόρφωσης"

--------------------------------------------------
Note added at 58 minutos (2008-04-01 10:33:46 GMT)
--------------------------------------------------

Το συνάντησα και ως αναπλαστική φροντίδα ή φροντίδα ανάπλασης
http://www.pharmapoli.com/?co=products&prod_id=747
http://www.beautycom.gr/jproduct.asp?globalBrandid=73&produc...

Marina Kazila
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danae Ferri: με το "ανάπλαση"
7 hrs
  -> Thanks Danae!