KudoZ home » Spanish to Greek » Cosmetics, Beauty

cortex

Greek translation: φλοιός


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:cortex
Greek translation:φλοιός
Entered by: Valentini Mellas

07:36 Apr 9, 2008
Spanish to Greek translations [PRO]
Marketing - Cosmetics, Beauty / mascarilla
Spanish term or phrase: cortex
Aporta una máxima fuerza estructural y resistencia del cabello por la fijación de proteínas de trigo especificas de tamaño multi-rango, permitiendo reestructurar cortex y cutícula al mismo tiempo
Maria Arelaki
φλοιός
Explanation:
17 : Αδενώδης τρίχα µε πολυκύτταρη κεφαλή και αρθρωτές τρίχες. 18-19: ∆ιαρρηγµένη αδενώδης τρίχα µε .... :κολλέγχυµα,cx:φλοιός(cortex),. ep:επιδερµίδα ...
www.iama.gr/ethno/iraklio/Liolios.pdf

Το Cortex ή Φλοιός. (βλέπε εικόνα Τομή που Δείχνει το Θύλακα της Τρίχας). Το cortex προσδιορίζει τα περισσότερα φυσικά χαρακτηριστικά της τρίχας, όπως: ...
el.ask-schwarzkopf.com/articles/87

Κάθε σκέλος της τρίχας αποτελείται από τρία στρώματα: το εσωτερικό στρώμα ή medulla (μόνο παρόν στις παχιές τρίχες) το μέσος στρώμα ή ο φλοιός, ...
www.hairlosshq.com/blog/index.php?s=papilla

Το φλοιό (cortex) ενδιάμεσα, που περιέχει χρωστική(μελανίνη) και καθορίζει το χρώμα των μαλλιών. Καθορίζει και τον κυματισμό της τρίχας(ίσια, σπαστή κλπ). ...
www.bergmannkord.gr/default.asp?pid=20&la=1
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3φλοιός
Valentini Mellas
3cortex
Danae Ferri


Discussion entries: 7





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cortex


Explanation:
Το βρήκα αμετάφραστο, δεν είμαι βέβαιη ωστόσο.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-04-09 08:09:00 GMT)
--------------------------------------------------

Λοιπόν, το βρήκα ως "φλοιώδη επιφάνεια".
http://www.med.auth.gr/db/histology/gr/18-8-1.htm

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2008-04-09 08:14:08 GMT)
--------------------------------------------------

Αλλού, το βρήκα και ως "φλοιό", η προηγούμενη πηγή, όμως, μου φαίνεται πιο αξιόπιστη.
http://www.bergmannkord.gr/default.asp?pid=20&la=1


    Reference: http://el.ask-schwarzkopf.com/articles/31
    Reference: http://www.alopecia-pelo-salud.com/estructura-del-cabello.ht...
Danae Ferri
Norway
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
φλοιός


Explanation:
17 : Αδενώδης τρίχα µε πολυκύτταρη κεφαλή και αρθρωτές τρίχες. 18-19: ∆ιαρρηγµένη αδενώδης τρίχα µε .... :κολλέγχυµα,cx:φλοιός(cortex),. ep:επιδερµίδα ...
www.iama.gr/ethno/iraklio/Liolios.pdf

Το Cortex ή Φλοιός. (βλέπε εικόνα Τομή που Δείχνει το Θύλακα της Τρίχας). Το cortex προσδιορίζει τα περισσότερα φυσικά χαρακτηριστικά της τρίχας, όπως: ...
el.ask-schwarzkopf.com/articles/87

Κάθε σκέλος της τρίχας αποτελείται από τρία στρώματα: το εσωτερικό στρώμα ή medulla (μόνο παρόν στις παχιές τρίχες) το μέσος στρώμα ή ο φλοιός, ...
www.hairlosshq.com/blog/index.php?s=papilla

Το φλοιό (cortex) ενδιάμεσα, που περιέχει χρωστική(μελανίνη) και καθορίζει το χρώμα των μαλλιών. Καθορίζει και τον κυματισμό της τρίχας(ίσια, σπαστή κλπ). ...
www.bergmannkord.gr/default.asp?pid=20&la=1

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
3 hrs

agree  Natassa Iosifidou
6 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
16 days