KudoZ home » Spanish to Greek » Law: Contract(s)

Cédula de Identificación Fisca

Greek translation: Αριθμός Φορολογικού Μητρώου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:Cédula de Identificación Fisca
Greek translation:Αριθμός Φορολογικού Μητρώου
Entered by: Maria Arelaki

18:00 Nov 1, 2007
Spanish to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / contract
Spanish term or phrase: Cédula de Identificación Fisca
Cédula de Identificación Fiscal n° xxxxxx y n° I.V.A xxxx, en adelante LA CONTRATANTE.
Maria Arelaki
Αριθμός Φορολογικού Μητρώου
Explanation:
Μετά από έρευνα στο iate καταλήγω στο συμπέρασμα ότι το cédula μπορεί να αποδοθεί ως "αριθμός". Όσο για το Identificación Fiscal είναι σίγουρα "Φορολογικό μητρώο".
Selected response from:

Marina Kazila
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Κάρτα Φορολογικής Ταυτότητας / Α.Φ.Μ. (δες εξήγηση)
Danae Ferri
4Αριθμός Φορολογικού Μητρώου
Marina Kazila


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cédula de Identificación Fiscal
Αριθμός Φορολογικού Μητρώου


Explanation:
Μετά από έρευνα στο iate καταλήγω στο συμπέρασμα ότι το cédula μπορεί να αποδοθεί ως "αριθμός". Όσο για το Identificación Fiscal είναι σίγουρα "Φορολογικό μητρώο".

Example sentence(s):
  • Αριθμός Φορολογικού Μητρώου

    Reference: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do
Marina Kazila
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 60
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Κάρτα Φορολογικής Ταυτότητας / Α.Φ.Μ. (δες εξήγηση)


Explanation:
Η cédula de identificación fiscal είναι κάρτα φορολογικής ταυτότητας του φορολογουμένου κι έχει αριθμό ο οποίος και αναφέρεται στα συμβόλαια. Το καθεαυτό Α.Φ.Μ. είναι το número de identificación fiscal. Ωστόσο, εγώ τουλάχιστον, όταν βλέπω σε ένα συμβόλαιο να γράφει CIF, το μεταφράζω ΑΦΜ.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-01 20:02:35 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, το CIF αναφέρεται σε νομικά πρόσωπα, ενώ το NIF σε φυσικά.

Danae Ferri
Norway
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4